Skip to main content
hallo ik ben van plan om een 2de tv te kopen nu heb ik al even KPN maar ik heb geen 2de ontvanger nu is mijn vraag krijg ik die gratis of moet ik die kopen ik heb nooit een 2de ontvanger gekregen sinds ik over gestapt ben naar KPN wie kan mijn helpen



*Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
Welk abonnement heeft u?



Als je het basis abonement hebt, dan zit daar 1 ontvanger bij, een 2de kunt je er bij huren voor 5 euro per maand. Kopen is onmogelijk.



Als je het standaard abonnement hebt, 62.50 per maand betaal je dan, dan zitten daar 2 ontvangers bij. Heeft u er maar 1? Dan kun je gratis een 2de erbij aanvragen.
ik heb in de tijd maar 1 ontvanger gehad ik heb een abonnement van meer dan 62,50 dus ik zou hem zo kunnen aanvragen
Ik vraag me zo maar af welk abonnement je hebt. In een redelijk oud Alles-in-één .... standaard abonnement zit maar één ontvanger.

Maar: je kunt er altijd één bijnemen à € 5 per maand via MijnKPN.



Maar mogelijk ben je dan goedkoper uit met de nieuwe propositie "internet + TV" met daarin

2 tv ontvangers

Opnemen

Tot 100 Mb/s (afh. van beschikbaarheid op je adres)

Exclusief vaste telefoon ( € 1 p/mnd, excl gesprekskosten)



Vind je opnemen niet nodig dan is je huidige propositie met één extra huurontvanger goedkoper.
Hoi @andregroen. Welkom op het KPN forum. Ik zal voor je uitzoeken of er een gratis ontvanger toegestuurd kan worden. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld? ik hoor graag van je!
Viskash ik heb alles ingevuld hoor graag van je
Hoi @andregroen. Welkom op het KPN forum. Ik zal voor je uitzoeken of er een gratis ontvanger toegestuurd kan worden. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld? ik hoor graag van je!




Bedankt voor het achterlaten van je gegevens @andregroen. Ik heb het gelijk voor je nagekeken. Je hebt recht op 2 gratis ontvangers. Zal ik één gratis tv-ontvanger toesturen?
ja graag ik zou dat zeer prettig vinden dank je wel voor de snelle service
Ik heb zojuist een tv-ontvanger toegestuurd. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik dat graag van je!🙂
vele vele thanks komt goed nogmaals bedankt
Graag gedaan @andregroen! ☺️

Reageer