Skip to main content
Hallo,



wij hebben via VDSL en pairbonding in de praktijk een internetsnelheid van ruim 30 mbps. Op dit moment gebruiken wij 1 Interactieve TV ontvanger ingesteld op HD en 2x digitenne.

Graag zouden wij dit veranderen naar 1 Interactieve TV ontvanger ingesteld op HD en 2x Interactieve TV ontvanger ingesteld op SD. Het lijkt mij dat de snelheid daar ruim voldoende voor is.



Als ik via MijnKPN probeer dat te kiezen, lukt het mij alleen om te kiezen voor 1 extra HD ontvanger, terwijl ik graag 2 extra SD ontvangers zou willen.





Kan iemand mij vertellen hoe we dit zouden kunnen realiseren ?



Met vriendelijke groet,

William



*Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
Euhm... volgens mij bestaan er helemaal geen SD ontvangers...
Ik bedoel ontvangers ingesteld op SD.

Kan iemand mij helpen met informatie ?



Vriendelijke groeten,

William
Hoi @williamb. Ik begrijp dat je twee tv-ontvangers er bij zou willen. Ik zal voor je uitzoeken wat de mogelijkheden zijn op jouw adres. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
Hallo Vikash,



deze informatie staat allemaal in mijn KPN Forum profiel (contract staat op naam van mijn vrouw).



Ik ben benieuwd naar de mogelijkheden, aub nog niets direct omzetten, want ik moet eerst nog kijken of ik internet op de 2 plaatsen kan krijgen, waar nu de digitennekastjes staan, maar dat heeft pas zin als ik weet dat ik 2 extra ontvangers kan krijgen..



Bedankt,

William
Ik bedoel ontvangers ingesteld op SD.

Daar heb ik ook nog nooit van gehoord...
Bedankt voor het achterlaten van je gegevens William. Ik heb het voor je uitgezocht. Helaas is het niet mogelijk om 2 extra tv-ontvangers toe te voegen aan het abonnement. Op jouw adres is het mogelijk om maximaal 2 tv-ontvangers aan te sluiten. Het is dus ook niet mogelijk om één tv-ontvanger op HD en twee op SD aan te sluiten. Als je wilt dat ik één Digitenne ontvanger omruil voor een Interactieve tv-ontvanger, dan hoor ik dat graag van je!
@Vikash dan zou het dus moeten zijn voor @williamb:



2x interactieve TV ontvangers, kunnen alle 2 op HD blijven staan.



En 1x Digitenne? We wachten zijn antwoord maar even af. 😉
@Vikash dan zou het dus moeten zijn voor @williamb:



2x interactieve TV ontvangers, kunnen alle 2 op HD blijven staan. En 1x Digitenne?


Dat klopt!🙂
Bedankt voor je antwoord Vikash.



Ik begrijp het alleen niet helemaal waarom ik geen 2 extra ontvangers tegen betaling zou kunnen krijgen.



We hebben hier ruim 30 mbps. SD gebruikt hebt ik gezien hier ongeveer 3 mbps en HD ongeveer 7,5.

Dat zou dan betekenen 2x3+1x7,5=13,5 mbps voor TV. Er blijft dat meer dan 15 mbps over, wat meer dan voldoende is. Is het mogelijk hier toch een mouw aan te passen ?



Vriendelijke groeten,

William
Ik heb geprobeerd om het profiel te wijzigen, helaas is dat niet gelukt. Je hebt op dit moment een profiel dat bij jouw lijnsnelheid past. Het is op dit moment helaas niet mogelijk om een derde ontvanger aan te vragen.
Bedankt voor je hulp, dat je me belde werkte erg fijn.

Hopelijk (ik zie in fourstack de snelheid steeds langzaam ophoog kruipen) halen we op den duur de snelheid hier die nodig is om het mogelijk te maken.



Vriendelijke groeten,

William
Dat hoop ik ook William. Graag gedaan! Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan hoor ik dat graag van je!

Reageer