Skip to main content

Goeiemorgen,

mijn zwager die in een zorginstelling zit wil graag het extra pakket Fox Sport.  Zorginstelling heeft KPN.

We hebben navraag gedaan bij de leiding en de volgende reactie gekregen:

 

De contactpersoon (mijn man en ik dus) vraagt dit voor de bewoner aan bij KPN en die komen het installeren op de kamer van zwager. Kamernummer moet daarbij doorgegeven worden.

 

Klopt dat? Zo ja, waar kan ik het aanvragen en wat moet er verder gebeuren? Kan op de site van KPN niet iets vinden wat me verder helpt.

 

Dank alvast voor uw reactie.

 

Groet, Gerrie

Zorginstelling heeft KPN.

Is dat Interactieve TV of Digitenne? Dat is me niet helemaal duidelijk. Interactieve TV kan volgens mij niet eens collectief.


Er stond nog bij dat de tv wel geschikt moet zijn voor digitale tv.


Als ze ITV zakelijk hebben dan is het één abo voor iedereen.

Het huis zelf zou dan F.S. toe moeten voegen. Op hun naam/adres staat het abonnement.

KPN IPTV zakelijk.

Ook met DIGITENNE Zakelijk is het m.i. de instelling zelf die de zenders moet afnemen.

KPN Digitenne zakelijk zorginstelling.


Goedemorgen @Gatsie, als jouw zwager zijn eigen abonnement heeft en dus ook elke maand een factuur krijgt dan kan er Fox Sports worden toegevoegd aan het abonnement van meneer door hemzelf of een contactpersoon via MijnKPN of via de klantenservice via 0800-0402. 

Of is er sprake van dat meneer nog helemaal geen aansluiting heeft? Dan zal er eerst een internet en televisie abonnement moeten worden besteld waarna dit aangesloten gaat worden.