Skip to main content

Kan ik nog een 3e tv aansluiting op mijn abonnement aanvragen

Hallo @J.M.W.van W , dat kun je in MijnKPN zien en regelen, als je daar nog een 3e ontvanger aan kunt vinken heb je voldoende snelheid om dat te bestellen.

 


Hoi @J.M.W.van W, welkom op het forum! 
Zoals @JanD noemt kun je dit via je MijnKPN inzien en bestellen! We zijn nu natuurlijk al weer een week verder. Is het nog gelukt?


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het gelukt is.  Anders weet je ons te vinden!


Ik weet voldoende. Bedankt


Wat zijn de onkosten van een tweede aansluiting..? Met instaleren


Hoi @Mderksen-kniest, welkom op het forum! Een tweede ontvanger kost €5 per maand. 
Installeren kan je meestal zelf en is dan gratis. Mocht je dit graag door een monteur laten doen kan dat ook maar dat is natuurlijk niet gratis. De kosten zijn dan wat afhankelijk van de situatie. Op www.kpn.com/monteur kun je een overzicht van de tarieven vinden en eventueel een monteur bestellen!


Nou ik ben al een halve dag bezig om uit te zoeken hoe ik een extra tv aansluiting krijg. Kon geen tel.nr. vinden (zou makkelijk zijn als dat gewoon bij contact te vinden is). Uiteindelijk kpn id aangemaakt, wat na veel gedoe gelukt is. Ontdekt hoe je een nieuwe ontvanger aanvraagt en ingevuld, maar ik kan er niks meer over terugvinden. Hoe weet ik nu of het gelukt is?