Skip to main content

Hallo KPN,


Recent een aanpassing in mijn abonnement gemaakt waardoor een extra TV-Decoder komt te vervallen.
Na de aanpassing vanuit KPN ook een nieuw modem ontvangen (ver 12) en een retour doos ontvangen.

De Decoder en het oude modem heb ik retour gestuurd in deze retour doos.

Nu ontvang in een e-mail van KPN met het verzoek om de spullen z.s.m.  retour te sturen!
Echter volgens de Track & Trace code is de retour al enig tijd afgeleverd.


 

Hoi, welkom op het forum.

Waarschijnlijk een administratieve glitch. Je hebt de retourdoos gebruikt dus zat er een code op dat het van jou kwam. Dan kan het verwerkt, maar dat is niet goed gegaan. Of…. het heeft zich gekruist.

Een moderator kan e.e.a. even checken. Hiervoor zijn wel je gegevens nodig: naam, postcode+huisnummer, klantnummer internet. Deze niet hier zetten maar in je profiel!


Goedemiddag @lammertsm :)

 

Dat gaat inderdaad niet helemaal goed en ik vermoed dat de uitleg van @PeterG redelijk overeenkomt met hoe het is gegaan. Ik heb mijn collega's van de logistiek hierover geïnformeerd met daarbij het verzoek niet meer van deze brieven toe te sturen. Je mag deze brief dan ook gewoon negeren en uiteraard ook excuses voor het ervaren ongemak! 


Bewaar i.i.g. de verzendbon enkele maanden.


Goedemiddag @lammertsm :)

 

Dat gaat inderdaad niet helemaal goed en ik vermoed dat de uitleg van @PeterG redelijk overeenkomt met hoe het is gegaan. Ik heb mijn collega's van de logistiek hierover geïnformeerd met daarbij het verzoek niet meer van deze brieven toe te sturen. Je mag deze brief dan ook gewoon negeren en uiteraard ook excuses voor het ervaren ongemak! 

In dit geval een e-mail ontvangen.


Bewaar i.i.g. de verzendbon enkele maanden.

Ja, dat doe ik zeker!


Goedemiddag @lammertsm :)

 

Dat gaat inderdaad niet helemaal goed en ik vermoed dat de uitleg van @PeterG redelijk overeenkomt met hoe het is gegaan. Ik heb mijn collega's van de logistiek hierover geïnformeerd met daarbij het verzoek niet meer van deze brieven toe te sturen. Je mag deze brief dan ook gewoon negeren en uiteraard ook excuses voor het ervaren ongemak! 

In dit geval een e-mail ontvangen.

 Excuses, een e-mail uiteraard. Het was een lange dag 😉 Maar ik verwacht dat het hiermee verder wel is afgehandeld @lammertsm en goed dat je hier melding van hebt gemaakt! Voor nu alvast een mooie avond toegewenst, ik sluit af.


Goedemiddag @lammertsm :)

 

Dat gaat inderdaad niet helemaal goed en ik vermoed dat de uitleg van @PeterG redelijk overeenkomt met hoe het is gegaan. Ik heb mijn collega's van de logistiek hierover geïnformeerd met daarbij het verzoek niet meer van deze brieven toe te sturen. Je mag deze brief dan ook gewoon negeren en uiteraard ook excuses voor het ervaren ongemak! 

In dit geval een e-mail ontvangen.

 Excuses, een e-mail uiteraard. Het was een lange dag 😉 Maar ik verwacht dat het hiermee verder wel is afgehandeld @lammertsm en goed dat je hier melding van hebt gemaakt! Voor nu alvast een mooie avond toegewenst, ik sluit af.


Komt goed, fijne avond.