Skip to main content

Hallo,

Wanneer ik een extra tv ontvanger bestel bij mijn bestaande abonnement, ontvang ik dan de nieuw bluetooth versie?

 

 

Vriendelijke groet

Hallo @Leime Nellis ,

Je ontvangt alleen maar de bluetooth-ontvanger als je jouw abonnement uitbreidt met het 4K-abonnement. Dat krijg je voor een meerprijs van 2,50 per maand. Uitgaande dat je al KPN-Hussel hebt. 

Voor de volledigheid : Zo werkt het huidige KPN Hussel…... 

TV & Entertainment

Bij je Hussel Thuis abonnement kies je zelf of, en hoeveel tv’s je wil aansluiten. Kies bijvoorbeeld voor 0, 1 of 2 tv’s en kies zelf of je deze tv’s wil upgraden naar 4K of niet. Daarnaast bepaal je zelf of je NetflixSpotify (Family), FOX Sports, Films en Series, Videoland of een van de andere tv pakketten of OTT (Over-The-Top) diensten wil afnemen. Combineer je Hussel Thuis en Hussel Mobiel? Dan krijg je ook nog eens 5 euro korting op 1 van de onderstaande entertainmentpakketten!
 


 

De voordelen van Hussel staan hieronder in het groen:

 

 


Hoi @Leime Nellis en welkom op het KPN Forum. Ik zie dat Noordzee jouw vraag al heeft beantwoord, ben je hiermee geholpen? Als je toch nog vragen hebt, dan horen we dat graag van je!


@Leime Nellis 

Heb je het 4K-abonnement al besteld? 


bedankt voor je antwoord en sorry voor de late reactie!

Ik vind echter nergens wat een’hussel’ abonnement kost.


@Leime Nellis

In het plaatje hierboven staan alle prijzen. Je kunt zelf jouw pakket vaststellen. 
 

Als voorbeeld 200mB internet (50 euro), TV  Basis (10 euro) en 4K (2,50 euro) maakt samen 62,50 euro. 
 

Maar er zijn talloze andere combinaties mogelijk afhankelijk van jouw wensen. 


@Leime Nellis 

@Leime Nellis

In het plaatje hierboven staan alle prijzen. Je kunt zelf jouw pakket vaststellen. 
 

Als voorbeeld 200mB internet (50 euro), TV  Basis (10 euro) en 4K (2,50 euro) maakt samen 62,50 euro. 
 

Maar er zijn talloze andere combinaties mogelijk afhankelijk van jouw wensen. 

Heb je inmiddels een keuze kunnen maken? 


Ok duidelijk. Bedankt!