Skip to main content
Beantwoord

extra tv ontvanger

  • January 1, 2021
  • 10 reacties
  • 258 keer bekeken

Ik heb buiten kpn om een tv ontvanger van kpn gekocht en wil deze aansluiten maar dit lijkt niet te werken krijg steeds foutcode F14.

Kan ik deze wel gebruiken om tv mee te kijken of is er een mogelijkheid om dit aan de praat te krijgen?

Beste antwoord door jimny

Via je mijn kpn thuis kun je alsnog een 2e tv ontvanger aanvragen voor  5 euro per maand via 3 extra onder tv daar staat een teller die nu op 1 staat die kun je dan op 2 zetten en dan stuurt kpn je een  tv ontvanger toe

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

10 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 1, 2021

Dat gaat nooit werken. Ik hoop dat u er niets voor heeft betaald. U kunt alleen ontvangers gebruiken die door kpn aan u zijn verstrekt. 


  • Auteur
  • Topper
  • January 1, 2021

Helaas heb ik er wel voor betaald, was in de veronderstelling dat dit kon. Maar de realiteit blijkt volgens u dus anders.

 


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 1, 2021

Ja sterker nog de ontvanger had nooit verkocht mogen worden. Ze zijn eigendom van kpn. Zonder dat u het weet is er dus sprake van heling. U bent dus opgelicht.


jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • January 1, 2021

Via je mijn kpn thuis kun je alsnog een 2e tv ontvanger aanvragen voor  5 euro per maand via 3 extra onder tv daar staat een teller die nu op 1 staat die kun je dan op 2 zetten en dan stuurt kpn je een  tv ontvanger toe


  • Auteur
  • Topper
  • January 1, 2021

Dat snap ik maar ik heb al 2 ontvangers en een derde erbij voor nog eens 5€ pm wilde ik nou net niet. Vandaar dit idee maar helaas werkt toch anders dan ik dacht


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • January 1, 2021

Je kan je toch zo wel bedenken dat KPN niet achterlijk is. Die laat je echt niet zomaar gratis tv kijken.


  • Auteur
  • Topper
  • January 1, 2021

Je kan je toch zo wel bedenken dat KPN niet achterlijk is. Die laat je echt niet zomaar gratis tv kijken.

Alsof ik nog niet genoeg betaal aan kpn om tv te kunnen kijken. 


Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • January 1, 2021

Ten eerste beslis je dat niet zelf en ten tweede geeft je dat niet het recht om het dan maar gewoon te pakken toch?


  • Auteur
  • Topper
  • January 1, 2021

Bedankt voor de reacties allen!

Dan maar geen extra tv.


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 2, 2021

@Thewiz11

En niemand suggereert hier Chromecast?

Daarmee kijk ik zonder € 5 extra te betalen op mijn extra TV. M.b.v. de app in de smartphone.
Eénmalige uitgave voor Chromecast is 40 euro. En is er dus in 8 maanden ‘uit’.

Enige voorwaarde voor een Chromecast; een TV met HDMI ingang. USB aansluiting is ook wel handig voor de voeding via tv (dan schakelt de Chromecast ook aan/uit met de tv) maar er wordt een 230 volt adapter bij de Chromecast geleverd.