Skip to main content

tv ontvanger extra aanvragen.

Vanwege een verbouwing van ons huis willen we een extra tv op onze slaapkamer installeren. Daarvoor heb ik een extra tv ontvanger nodig. Ik heb er momenteel 2 .

Met de €72,00 die ik nu maanydelijks aan KPN betaal kan ik toch zonder extra kosten een 3e tv ontvanger aanvragen?

Gaarne uw reactie.

Gerard Meijer

*Admin: gegevens verwijderd en toegevoegd aan profiel in verband met privacy.
 

Die 72 euro zal je abo zijn. Een extra, 3de, ontvanger zit daar nu nog niet in natuurlijk. Die gaat je dus € 5 per maand extra kosten.

Mogelijk heb je nu

Alles-in-1 Standaard (€72)

Inbegrepen Inhoud:
Internetverbinding met een snelheid tot 100 Mbit download en 10 Mbit upload.
Interactieve televisie met twee tv-ontvangers (dus geen derde :wink: )
Opnemenpakket
Spotify Premium
Telefoonnummer
KPN Veilig voor 2 apparaten

Je kunt een extra ontvanger aanvragen via MijnKPN. (mits de bandbreedte op je adres het toestaat).

En zet je 06 nummer even in je profiel. Daar staat het niet openbaar. Je kunt het bovenstaand weghalen door de 3 puntjes rechtsonder het bericht (bewerk).

P.S. heb je al een tv toestel voor je slaapkamer? Nee? Koop dan een Samsung. De UHD modellen beschikken over een KPN ITV app en dan bespaar je dus een 3de ontvanger.

Er zijn wel wat beperkingen met die app.

  • Mindere beeldkwaliteit; m.n. opnamen (op een groot scherm moet je de decoder ‘willen’ gebruiken; zeker met glasvezel)
  • Geen Duitse Zenders
  • Geen pluspakket on demand aanbod (niet te benaderen)
  • Geen Videoland aanbod beschikbaar (ook al heb je het pakket)
  • Geen teletekst
  • en dus ook geen 888 ondertiteling
  • Geen regionale zenders/lokale tv-zender
  • Geen erotische zenders (ook het pakket niet als je dat hebt)
  • Geen radiozenders
  • Uiteraard ook geen apps binnen de app (Netflix, Amazon, Youtube en verder wat onder Apps op TV in de decoder zit)

 


Hi @gerardmeijer123, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het abonnement dat je op dit moment afneemt, daar horen 2 tv-ontvangers bij. Indien de snelheid het toe laat, kan je een derde erbij aanvragen. Echter geldt bij elk abonnement eigenlijk, een extra tv-ontvanger die niet bij je abonnement inbegrepen zit, huur je voor € 5,00 per maand. Daar kan ik helaas geen uitzondering in maken.

Je hebt tegenwoordig wel andere opties, zoals Peter hierboven aangeeft. Ook met een ChromeCast kom je vaak ver, afhankelijk van wat je allemaal wil kijken op de televisie op de slaapkamer.

Heb je hier nog andere vragen over? Dan hoor ik het graag!


en daar komt bij dat je maximaal 2 ontvangers op een adsl aansluiting kan hebben

dan zou het niet werken bij glasvezel kun je er wel meer hebben

of het moet inmiddels wel mogelijk zijn met adsl

dat weet @Susan_  wel


Hallo @peter-keetfm , dat klopt niet wat je zegt.

Het aantal tv-ontvangers hangt af van je haalbare internetsnelheid.

Zelf heb ik xDSL met 50/5Mbit/s en kan maximaal 5 ontvangers hebben volgens Telfort.

 

 


@JanD 

oke dan is het dus veranderd

eerder was wat ik begrepen had toen bij adsl ook al had je genoeg bandbreedte

maximaal 2 mogelijk

maar het is duidelijk nu dat het nu wel kan dat is een mooie vooruitgang


Hoe bestel ik 1 extra tv ontvanger? We hebben het basispakket tv en kumnen nu niet opnemen?


@Tbtje

Ga naar mijn kpn

daar kun je opties aan en uit zetten

En een extra ontvanger bestellen

https://account.kpn.com/#/


Je kunt opnemen altijd apart activeren via MijnKPN, @Tbtje . Dan kost het € 4,99 per maand.


Je kunt opnemen altijd apart activeren via MijnKPN, @Tbtje . Dan kost het € 4,99 per maand.


klopt @PeterG dat ben ik vergeten te melden

het opnemen pakket komt bovenop de kosten van de 2e ontvanger en zou

+/- 10 euro extra gaan kosten (ontvanger en opnemen)

@Tbtjedan kun je beter je abonnement om zetten naar 2 ontvangers en is dacht ik opnemen bij gevoegd

je kan beter kpn bellen met als “ik wil een medewerker spreken” tegen de computer

en vragen hoe het zit en wat mogelijk is