Skip to main content
ik wil een extra ontvanger/decoder bestellen heb er nu 2 maar heb er 1 extra nodig



Admin: titel aangevuld zodat je bericht beter is te vinden
Als je snelheid dit toelaat kun je dit zelf in MijnKPN aanvinken.

Laat anders even je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel achter Klik hier, wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.
Hoi @barneybert, Welkom op het forum. Je kunt een extra ontvanger inderdaad aanvragen via MijnKPN, maar ook ik kan dit voor je in orde maken. Ik zie je gegevens nog niet terug in je forumprofiel, dus ga ik ervan uit dat je het geregeld hebt via MijnKPN. Anders hoor ik het graag en vraag ik de extra ontvanger alsnog aan.
Ik heb een alles in 1 pakket van KPN en 1 ontvanger thuis. Op de site staat dat er 2 ontvangers bijzitten. Nu wilde ik er graag 1 bij bestellen voor boven in de slaapkamer.

Ik hoop spoedig iets te vernemen,hoe en wat!

Via mijn KPN is het niet gelukt!
Waarom is het niet gelukt @C.Koppenaal ?

Staat de optie er niet bij?

Dan heb je waarschijnlijk het basisabonnement en daar zit maar één ontvanger bij.

Of je snelheid is te laag voor een 2e ontvanger

Dit alles kan webcare wel voor je nazien.

Mocht je dat nog niet gedaan hebben zet dan vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier, wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.
@C.Koppenaal, Aan de hand van jouw gegevens zie ik dat je een Alles in 1 instap abonnement hebt. Bij dit abonnement zit één ontvanger. Ik kan een tweede ontvanger voor je aanvragen, maar hiervoor betaal je € 5,00 extra per maand. Als je hier akkoord mee gaat, hoor ik graag van je. 🙂
Marina,ik zie graag de 2e ontvanger verschijnen. Dan maar €5,- extra per maand. 😊
Doe ik dat @C.Koppenaal. Je ontvangt hier per e-mail een bericht over met meer informatie. Ik verwacht dat je begin volgende week de extra ontvanger in huis hebt. Mocht je t.z.t. nog vragen hebben, laat het gerust weten!

Reageer