Skip to main content

Ik heb een extra ontvanger besteld. Bij aflevering was ik niet thuis en is deze retour gegaan. Wordt deze opnieuw aangeboden? 

Normaal worden deze naar een post nl punt verzonden, en dan heb je dit dus niet. U heeft er nadrukkelijk voor gekozen om hem bij u thuis te laten bezorgen? 

Lijkt me dat de post hem morgens nog eens aanbied zeker?


Hij is retour gegaan.

 

admin: screenshot verwijderd ivm privacy


Hi @Wiesel, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Oh dat vind ik wel vreemd! Normaliter gaat hij altijd naar een PostNL service punt namelijk! Was er op het tijdstip van levering misschien iemand anders thuis die het pakketje geweigerd heeft? 

In ieder geval, ik kijk graag wat ik voor je kan betekenen hierin. Als de ontvanger inderdaad retour is gegaan dan moeten we even wachten tot de order geannuleerd is en opnieuw een extra ontvanger aanvragen. Om het een en ander in te zien heb ik wel wat gegevens van je nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer?

Ik hoor graag van je!


Hallo Susan, excuses voor de late reactie, maar heb mijn gegevens aangevuld. Hopelijk kom je eruit!!

Dank alvast!

Groeten Jarno


@Wiesel Normaliter wordt het pakket inderdaad bij een PostNL punt afgeleverd. Dit is niet gebeurd om wat voor reden dan ook. De bestelling wordt nu geannuleerd zodra wij het pakket weer hebben ontvangen. Hierna kan de bestelling opnieuw geplaatst worden. Je zou nu al een nieuwe ontvanger kunnen bestellen, want de oude order wordt automatisch teruggedraaid.


Bedankt! Dan bestel ik vast een nieuwe. 
 


@Wiesel is het gelukt om een nieuwe ontvanger te bestellen en heb je deze inmiddels al thuis en geïnstalleerd?:smile:


Nee helaas nog niet! Er staat nog steeds dat ik twee ontvangers heb en daarom kan ik nog geen nieuwe kiezen. Of ik doe iets niet goed? 😬


@Wiesel  goed dat je nog even terugkomt! Ik heb nu een ontvanger verwijderd uit het systeem. Ik zal hem later vanavond weer toevoegen, als het goed is krijg je hem dan wél geleverd en heb je in het systeem weer 2 ontvangers.


Reageer