Skip to main content

Ik wil graag een extra tv ontvanger bestellen. Ik heb er nu eentje echter bij mijn profiel staan er twee... 

Mvg Erik 

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Welkom op het forum. Voor de medewerkers van KPN is het belangrijk dat alles relevante persoonsgegevens in je profiel worden aangevuld, zodat zij zo goed mogelijk kunnen ondersteunen bij het zoeken van een passende oplossing. Mocht je dit al gedaan hebben, zullen medewerkers binnenkort reageren op je bericht. Het is de laatste tijd erg druk, waardoor een reactie even op zich kan laten wachten.

Het is ook mogelijk om te bellen met 0800-0402 of te chatten.

Website: https://www.kpn.com/service.htm

Let op! Bij het bellen is het handig om aan te geven dat je een medewerker wil spreken. Anders bestaat de kans dat je een sms krijgt met tips en wordt de verbinding automatisch verbroken.


Goedemiddag best ERIK.dat ligt aan u Snelheid.om drie decoder aan te sluiten. Ikzelf weet u Snelheid niet. als u op    glasvezel zit daan maak het niet uit. 👍


Ik lees uit zijn bericht dat hij er één heeft maar volgens het systeem twee. Of dat hij er denkt recht op te hebben.


Dag @ErikDanielWesselCindy

Welkom op het KPN Forum. In beginsel kan je via MijnKPN een extra tv-ontvanger aanvragen. Daarvoor betaal je maandelijks € 5 extra. Waar precies zie je dat je twee tv-ontvangers in je profiel/abonnement hebt? Kun je je gegevens (naam, geboortedatum en adres) invullen in je Forumprofiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kan ik je abonnement opzoeken. 


Ik heb niets meer van je gehoord, dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!


Reageer