Skip to main content
Beantwoord

Extra TV ontvanger bestellen

• January 11, 2021
  • 9 reacties
  • 1332 keer bekeken

Het is een zoekplaatje op de KPN site om voor de 2e TV een ontvanger te bestellen. Gaat om een extra Arris 5202 HDMI, de 1e is vandaag met succes op de 1e TV aangesloten.

Extra bestellen moet toch online kunnen? 

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Beste antwoord door Shyrin van KPN

Hallo @Hansch D.! Het is druk, druk, druk en precies de reden waarom ik er nu pas aan toe kom om op jouw bericht te reageren. Is het intussen gelukt om een 2e TV ontvanger te bestellen? Het kan online, inderdaad via MijnKPN. Als je ingelogd bent, klik je op “Thuis” en onder “Mijn andere thuisproducten” op “Interactieve TV”. Kijk je onder “Beheer” staat daar “TV ontvangers” en daar kun je extra TV ontvangers bestellen of verwijderen. Als ik je nog ergens bij kan helpen, laat het gerust weten!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • January 11, 2021

Ja in mijn kpn onder thuis.

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • Antwoord
  • January 18, 2021

Hallo @Hansch D.! Het is druk, druk, druk en precies de reden waarom ik er nu pas aan toe kom om op jouw bericht te reageren. Is het intussen gelukt om een 2e TV ontvanger te bestellen? Het kan online, inderdaad via MijnKPN. Als je ingelogd bent, klik je op “Thuis” en onder “Mijn andere thuisproducten” op “Interactieve TV”. Kijk je onder “Beheer” staat daar “TV ontvangers” en daar kun je extra TV ontvangers bestellen of verwijderen. Als ik je nog ergens bij kan helpen, laat het gerust weten!

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • January 22, 2021

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het bestellen van een extra TV ontvanger gelukt is. Anders hoor ik het graag!

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 24, 2021

Ja hoor, het is gelukt, bedankt voor de tip!

• Nieuwkomer
  • March 8, 2021

een paar dagen geleden ben ik begonnen met het aanvragen van een extra TV ontvanger.

maar bij het afronden van de bestelling krijg ik iedere keer (nu 5x?) te lezen dat er een technische storing is.

Wanneer wordt dat opgelost?

Tom 

• Nieuwkomer
  • August 13, 2021

Dag,

Mij lukt het nog steeds niet om een extra ontvanger te bestellen, ik zie ook niet de hierboven beschreven buttons hoe je bij bestellen komt. Heel onduidelijk allemaal.

• Nieuwkomer
  • August 13, 2021

Opgelost 

• Nieuwkomer
  • August 15, 2021

Ik wil graag een extra tv ontvanger bestellen, is dat mogelijk

• August 15, 2021

Ik wil graag een extra tv ontvanger bestellen, is dat mogelijk

Hallo @Marose55 , als je internetsnelheid het toelaat kun je dat in MijnKPN regelen.

Succes.