Skip to main content

Het is een zoekplaatje op de KPN site om voor de 2e TV een ontvanger te bestellen. Gaat om een extra Arris 5202 HDMI, de 1e is vandaag met succes op de 1e TV aangesloten.

Extra bestellen moet toch online kunnen? 

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Ja in mijn kpn onder thuis.

 

 


Hallo @Hansch D.! Het is druk, druk, druk en precies de reden waarom ik er nu pas aan toe kom om op jouw bericht te reageren. Is het intussen gelukt om een 2e TV ontvanger te bestellen? Het kan online, inderdaad via MijnKPN. Als je ingelogd bent, klik je op “Thuis” en onder “Mijn andere thuisproducten” op “Interactieve TV”. Kijk je onder “Beheer” staat daar “TV ontvangers” en daar kun je extra TV ontvangers bestellen of verwijderen. Als ik je nog ergens bij kan helpen, laat het gerust weten!


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het bestellen van een extra TV ontvanger gelukt is. Anders hoor ik het graag!


Ja hoor, het is gelukt, bedankt voor de tip!

 


een paar dagen geleden ben ik begonnen met het aanvragen van een extra TV ontvanger.

maar bij het afronden van de bestelling krijg ik iedere keer (nu 5x?) te lezen dat er een technische storing is.

Wanneer wordt dat opgelost?
 

Tom 


Dag,

 

Mij lukt het nog steeds niet om een extra ontvanger te bestellen, ik zie ook niet de hierboven beschreven buttons hoe je bij bestellen komt. Heel onduidelijk allemaal.


Opgelost 

 


Ik wil graag een extra tv ontvanger bestellen, is dat mogelijk


Ik wil graag een extra tv ontvanger bestellen, is dat mogelijk

Hallo @Marose55 , als je internetsnelheid het toelaat kun je dat in MijnKPN regelen.

Succes.