Skip to main content

Hoe bestel ik een 3e tv ontvanger

Admin: eigen topic aangemaakt voor vraag, afgesplitst van topic

Goedemorgen, @Bied. Afhankelijk of jouw aansluiting daar geschikt voor is. Kun je heel eenvoudig en snel in MijnKPN een extra tv-ontvanger bestellen. In je MijnKPN beheer je jouw producten, extra opties en zenderpakketten. Maar kun je ook je facturen ophalen en bekijken.  


Op mijn kpn wist ik wel maar verder kom ik niet


Bij mij lukt het ook niet via mijnkpn. @Nadia zal je een handje helpen.


Hi @Bied, lukt het niet via MijnKPN een extra tv-ontvanger te bestellen? Dan is de kans groot dat je aansluiting er niet geschikt voor is. Voor een derde ontvanger heb je minimaal 40Mbit/s nodig. Je kunt in fourstack controleren welke snelheid je thuis haalt. Daar vind je ook of er binnenkort een update op je verbinding beschikbaar komt. Wil je dat eens controleren? :) 

Dat geldt ook voor @Joep1965. Ik zie dat er bij jou minder dan 40 Mbit/s beschikbaar is. Dat verklaart waarom je geen derde ontvanger kunt aanvragen in je MijnKPN ;) 


@Nadia Ik kan niet eens een tweede aanvragen!! Ik heb er al een keer een topic over gemaakt. Schijnt een foutje te zijn. Ik heb geen tweede ontvanger nodig hoor. Als het zover is stuur ik je een berichtje.


Ah, dat is balen. Maar dat kunnen we wel verhelpen. Door je profiel aan te passen. Ready when you are, @Joep1965 :)

Heb jij nog kans gehad om mijn post te lezen? @Bied. Ik hoor graag van je! 


He @Bied, nog geen reactie van je mogen ontvangen. Ben erg benieuwd hoe het ervoor staat. Je kunt in fourstack controleren welke snelheid je thuis haalt. Daar vind je ook of er binnenkort een update op je verbinding beschikbaar komt. Wil je dat eens controleren? :) 


He @Bied, nog geen reactie van je mogen ontvangen. Ben erg benieuwd hoe het ervoor staat. Je kunt in fourstack controleren welke snelheid je thuis haalt. Daar vind je ook of er binnenkort een update op je verbinding beschikbaar komt. Wil je dat eens controleren? :) 

Nadia,

Is het wel eens in je gedachte opgekomen dat mensen hier reageren omdat iets gewoon niet werkt. Al je antwoorden zijn in de stijl van een computer bot die uitgaat van de onfeilbaarheid van het systeem.

Misschien kan je buiten “MijnKPN” aangeven hoe het werkt. De navigatie van KPN.Com over TV eingdigt nu bijna alleen maar hoe je een nieuw abonnement kunt bestellen. Mij is toen ik het probeerde ook niet gelukt. 

KPN heeft geen opzegging gedaan van de oude. Gezien het nieuws van de afgelopen weken over KPN is dat niet zo verwonderlijk. 


Nadia,

Is het wel eens in je gedachte opgekomen dat mensen hier reageren omdat iets gewoon niet werkt. Al je antwoorden zijn in de stijl van een computer bot die uitgaat van de onfeilbaarheid van het systeem.

Geen mens, noch organisatie is onfeilbaar, Cor. Toch durf ik met een grote waarschijnlijkheid te beweren dat de kans zeer aannemelijk is dat op het adres van de topic starter geen voldoende bandbreedte binnenkomt. Dat kan gecontroleerd worden op fourstack . Mocht dat niet zo zijn, dan kan ik het profiel handmatig aanpassen. Maar aangezien ik niet over de gegevens beschik, kan ik de bandbreedte niet controleren. 

Lukt het niet via MijnKPN een extra tv-ontvanger te bestellen? Voor een derde ontvanger heb je minimaal 40Mbit/s nodig. Je kunt in fourstack controleren welke snelheid je thuis haalt. Daar vind je ook of er binnenkort een update op je verbinding beschikbaar komt. Wil je dat eens controleren? :) 

Als laatste @CorL, jouw post draagt niks bij aan de vraag van de topic starter.  Mocht je een vraag hebben, start gerust zelf een nieuw topic. Helpen we je daar graag verder. 


Nadia,

Is het wel eens in je gedachte opgekomen dat mensen hier reageren omdat iets gewoon niet werkt. Al je antwoorden zijn in de stijl van een computer bot die uitgaat van de onfeilbaarheid van het systeem.

Geen mens, noch organisatie is onfeilbaar, Cor. Toch durf ik met een grote waarschijnlijkheid te beweren dat de kans zeer aannemelijk is dat op het adres van de topic starter geen voldoende bandbreedte binnenkomt. Dat kan gecontroleerd worden op fourstack . Mocht dat niet zo zijn, dan kan ik het profiel handmatig aanpassen. Maar aangezien ik niet over de gegevens beschik, kan ik de bandbreedte niet controleren. 

 

De meeste organisaties als die falen, proberen ze de klant direct te informeren.

Waarom vraag je in jouw organisatie niet als dat er geconstateerd wordt dat er onvoldoende bandbreedte is ze dat gewoon direct op de pagina plaatsen.  We zitten niet te wachten als er problemen zijn op bezigheidstherapie.

 


Je bent wat negatief CorL. De persoonlijke MijnKPN omgeving geeft al automatisch aan dat je geen extra (derde) tv-ontvanger kunt bestellen. Een extra ontvanger is momenteel niet geschikt op het adres. Wil je precies weten waarom? Dan kun je dat gerust aan ons vragen of het klopt, en hoe het zit. We beantwoorden hier al je vragen. 

We werken hard aan updates van straatkasten en wijkcentrales waardoor het (binnenkort) wel mogelijk is om meer uit het netwerk te halen. Mogelijk dat het bij jou en @Bied op korte termijn een update komt. Die informatie kun je ook vinden op Fourstack. Of, schrijf je in op de KPN NetwerkNL nieuwsbrief. Dan word je automatisch op de hoogte gehouden. 


Reageer