Skip to main content

Goedendag,

Ik snap helemaal niks meer van, ik wil 2e HD tv ontvanger retouren en abbonnement aanpassen, maar ik kan niks vinden hoe ik moet aanpassen en snap ook er niks meer van! Bellen gaat niet ivm slechte gehoor en e-mail of contact service kan ik niks vinden. 

Dag @Bergsma76 , welkom op het forum.

Je kunt je abonnement aanpassen via MijnKPN. Het licht er wel een beetje aan welke abonnement je hebt. Bij het inmiddels wat oudere Alles-in-1 Standaard abonnement zijn twee ontvangers in de prijs inbegrepen, net als het Opnemen pakket. Je zou ook kunnen overstappen naar Hussel met 1 ontvanger, maar dan moet je apart € 5/mnd betalen voor het Opnemen pakket. Maar voor € 5/mnd kun je ook bij Hussel een 2de ontvanger afnemen en dan is het Opnemen pakket gratis, lood om oud ijzer dus.

Daarom zou ik alles zo laten als het is en de 2de ontvanger ergens in een kast zetten voor als de 1ste 't een keertje zou begeven.


Ha @Bergsma76, welkom! Ben je geholpen met het advies van Henk? Is het evt. gelukt met aanpassen? Of laat je het toch maar zo staan? Mochten we nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten. 


Beste @Henk2304 bedankt voor je tip! 
 

@Marcia_  als ik dit kastje retour wil doen moet ik pakket aanpassen maar welke, dat was mijn vraag, ik betaal alles voor 46€?(husselkorting, kastje per maand en geen telefoon dus alleen tv en internet met Lage mb downloads) dus die aanpassingen vind ik lastig omdat kpn Telfort had overgenomen en is alles veranderd, vind ik best lastig. Maar goed, nog bedankt voor de tip. 


46 euro per maand? Ik zou daar niets aan veranderen als ik u was. De goedkoopste optie bij KPN voor internet en 1 tv zonder opnemen is bij KPN € 52,50.


Ja oud abbonnement van Telfort. Denk inderdaaddat de beste is om zo te laten. @Nick83 

 

Nog bedankt voor jullie tips!


Ik had een vraag gepost, maar ik heb het antwoord al gevonden. :thumbsup_tone1: