Skip to main content

Goedemorgen, ik heb momenteel 2 tv ontvangers en wil er van eentje af om zo 5,- te besparen. Het opnemen wil ik wel behouden op het andere kastje. Kopt het dat mijn opnemen pakket dan vervalt als ik 1 kaste terug stuur? En er dus eigenlijk niets mee op schiet?

Helemaal juist. Het opnemen pakket kost 5 euro maar is gratis vanaf 2 ontvangers.

Dus financieel schiet je er niets mee op. 


Er is 1 specifieke uitzondering: het Alles-in-1 Instap abonnement. Daar zit geen opnemen bij, en dat krijg je ook niet als je een 2de tv-ontvanger er bij neemt. De regeling die @DLD opnoemt geldt alleen voor Hussel abonnementen. Niet voor oudere abonnementen, en dus niet voor het Alles-in-1 Instap abonnement. 

Helemaal juist. Het opnemen pakket kost 5 euro maar is gratis vanaf 2 ontvangers.

Dus financieel schiet je er niets mee op. 

 

Heeft u dus het Alles-in-1 Instap abonnement en heeft u opnemen, dan betaalt u daar al apart voor. 1 tv-ontvanger verwijderen kan dan gewoon, opnemen blijft dan gewoon actief. 

Bij de meeste andere oudere abonnementen zitten er 2 tv ontvangers vast in het pakket. Een 2de ontvanger verwijderen en 5 euro besparen is daarbij onmogelijk.Â