Skip to main content

Ik heb een zowel een tv als een mobiel abonnement bij kpn. Er is mij korting en een extra zender pakket beloofd toen ik ook mijn tv abonnement Afsloot omdat ik ook een mobiel abonnement heb. Hoe kan ik dit controleren?

 

*Admin: topic naar juiste categorie verplaatst

Op uw factuur kijken. En u heeft bij afsluiten wellicht een bevestigings mail ontvangen.


Hoi @Colin611. Welkom bij KPN en op het KPN Forum! Heb je inmiddels al een antwoord op jouw vraag? Als jouw vraag nog niet beantwoord is, dan zou ik je willen vragen om jouw gegevens achter te laten op het KPN Forum profiel en hier een seintje willen geven wanneer je dit hebt gedaan. Dan ga ik kijken of ik je kan helpen. :slight_smile:


Hoi @Colin611. Welkom bij KPN en op het KPN Forum! Heb je inmiddels al een antwoord op jouw vraag? Als jouw vraag nog niet beantwoord is, dan zou ik je willen vragen om jouw gegevens achter te laten op het KPN Forum profiel en hier een seintje willen geven wanneer je dit hebt gedaan. Dan ga ik kijken of ik je kan helpen. :slight_smile:

Ik heb helaas geen bericht van jou ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg een oplossing hebt gevonden. Als je toch nog vragen hebt, dan hoor ik dat graag van je!


Reageer