Skip to main content

Ik kan al lange tijd op geen enkele manier een extra zenderpakket aanzetten. Ik wil het plus pakket aanzetten. Ik heb het geprobeerd via de app, via de website, via de tv ontvanger. Via de app en de website krijg ik te zien dat er ‘een tijdelijke storing’ is opgetreden. Via de tv ontvanger krijg ik standaard de melding dat er werkzaamheden zijn. (Duurt wel lang die werkzaamheden. Ik heb het een aantal maanden geleden voordat ik ben verhuisd ook al eens geprobeerd. Dezelfde problemen.)

hoe kan ik dit extra zenderpakket aanzetten zonder dat via de app/website/tv moet? Ik kan nergens een telefoonnummer vinden voor een klantenservice. 

Hoi @Violet242, het gratis telefoonnummer van KPN is in ieder geval 0800 0402


Hoi @Violet242, het gratis telefoonnummer van KPN is in ieder geval 0800 0402

Tnx! Dat kon ik op de site niet vinden


Hi @Violet242, ik zie dat @Anneke-Anna je al op weg heeft geholpen, top!

Ik ga er van uit dat het helemaal goed gaat komen als je 1 van mijn collega's aan de lijn krijgt :blush:


Bedankt voor je antwoord Maja. 
Maar ‘als je 1 van mijn collega’s aan de telefoon krijgt’  het klinkt niet erg hoopvol. Mag toch hopen dat dit ‘wanneer’ moet zijn. 

Daarnaast zou ik graag willen weten of de opties binnen de app/website/tv-ontvanger om zenderpakketten uit/aan te zetten überhaupt wel werken? 
Gezien de vele topics binnen dit forum en mijn eigen ervaring twijfel ik daar aan. Zou het niet beter zijn om die opties dan niet aan te bieden? 
Maar goed. Dank voor je bericht en ik zal kijken of ik een medewerker van je aan de lijn kan krijgen ;) 
 


Maar goed. Dank voor je bericht en ik zal kijken of ik een medewerker van je aan de lijn kan krijgen ;) 

Is het gelukt? :wink:

De optie om zelf een zenderpakket aan of uit te zetten bestaat wel degelijk en werkt bij het overgrote merendeel van onze klanten gelukkig ook prima. Het gaat echter ook wel eens mis, en dat wordt dan vaak weer veroorzaakt doordat er al een bestelling loopt voor iets anders (men heeft bijvoorbeeld een extra tv-ontvanger besteld of heeft een verhuizing doorgegeven) waardoor het bestelsysteem op slot zit totdat die bestelling geleverd is.

Oók komt de situatie zoals jij hem ervaart wel eens voor, er gaat dan op de achtergrond iets niet helemaal goed in 1 van de systemen en we kunnen hiervoor een achterliggende afdeling aansturen die dit kan herstellen. Is dat al voor je gedaan door 1 van mijn collega's of zal ik dit voor je in gang zetten?

In het laatste geval, zou je dan je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?