Skip to main content
Beantwoord

Extra zenderpakket activeren duurt lang

  • October 3, 2021
  • 3 reacties
  • 295 keer bekeken

Hallo,

Ik heb gisteravond voor een extra pakket aangemeld.

Het zou binnen 15 minuten afgerond zijn maar ik zie nog steeds niets.

Hoe kan dat?

Gr. Frans


Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Beste antwoord door Bram van KPN

Welkom op het forum @Kyokucing! In sommige gevallen kan dit wat langer duren. Door drukte of onderhoud in onze systemen bijvoorbeeld. In eigenlijk alle gevallen zou ik verwachten dat het na 24 uur opgelost is. Zou je kunnen aangeven of het bestelde zenderpakket nu ook werkt? Mocht dit niet het geval zijn zou ik je willen vragen te kijken of de bestelde zenders vallen onder de verborgen zenders. Dit kan je in het menu bij de instellingen vinden onder “Zenders verbergen”. Zo niet zou ik je willen vragen je profiel in te vullen en hier te laten weten wanneer je dat gedaan hebt. Dan kan ik in onze systemen kijken waar de wijziging op vastloopt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • October 4, 2021

Welkom op het forum @Kyokucing! In sommige gevallen kan dit wat langer duren. Door drukte of onderhoud in onze systemen bijvoorbeeld. In eigenlijk alle gevallen zou ik verwachten dat het na 24 uur opgelost is. Zou je kunnen aangeven of het bestelde zenderpakket nu ook werkt? Mocht dit niet het geval zijn zou ik je willen vragen te kijken of de bestelde zenders vallen onder de verborgen zenders. Dit kan je in het menu bij de instellingen vinden onder “Zenders verbergen”. Zo niet zou ik je willen vragen je profiel in te vullen en hier te laten weten wanneer je dat gedaan hebt. Dan kan ik in onze systemen kijken waar de wijziging op vastloopt.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 4, 2021

Hallo Bram,

 

Niets van dat alles. Ook niet onder zenders die verborgen zijn.

Het enige wat er staat is "In behandeling, dit kan 10 minuten duren"!!!!!!!!

Je had het erover dat het 24 uur zal duren voordat het opgelost is. Maar er is nu al 48 uur voorbij!!!!!

Ik ben maar een klant die zich aangemeld heeft voor een zenderpakket. En helaas is er nog niets gebeurt.

 

Gr. Frans


Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • October 5, 2021

@Kyokucing Zou je in dat geval alsnog je profiel in kunnen vullen en bij het veld “Bijzondere opmerkingen” neer kunnen zetten om welk zenderpakket het gaat? Dan kan ik vanuit onze kant kijken of ik het voor je in orde kan maken. :relaxed: