Skip to main content

Volgens website, mijnkpn, en de mail die ik heb ontvangen binnen een kwartier toegang tot het extra zenderpakket. Helaas nog geen toegang ma twee uur.

Als jullie dit beloven en ik heb ook geen 14 dagen bedenk tijd, lever het dan binnen de tijd dat jullie dit beloven en overal vermelden!

Hoelang moet ik nog wachten en hoe kom ik er vanaf als ik over een uur nog geen toegang heb. 

Beste @Ronald2000 

Wat vervelend dat het nog niet werkt, op de onderstaande link kun je de verloop ervan zien, want meerdere klanten hebben er last van. Gaat het om Ziggo Sport? Deze wordt erg veel aangevraagd bij KPN, omdat op de open kanalen niks meer van de Formule 1 te zien is. 

 


Hoi @Ronald2000, welkom! Doet je zenderpakket het inmiddels? In de meeste gevallen is het binnen een kwartier actief, soms is het nodig om je ontvanger een keer te herstarten. Duurt het langer, dan kan zijn dat er wat aan de hand is. Als dit bij jou het geval is/was, en het gaat om Ziggo Sport, dan is het topic dat Dennis linkt de plek waar je moet zijn. Gaat het om een ander zenderpakket, en het is nog steeds niet actief, laat het hier weten en vul je forumprofiel in. Dan neem ik een kijkje.


Hoi @Ronald2000, welkom! Doet je zenderpakket het inmiddels? In de meeste gevallen is het binnen een kwartier actief, soms is het nodig om je ontvanger een keer te herstarten. Duurt het langer, dan kan zijn dat er wat aan de hand is. Als dit bij jou het geval is/was, en het gaat om Ziggo Sport, dan is het topic dat Dennis linkt de plek waar je moet zijn. Gaat het om een ander zenderpakket, en het is nog steeds niet actief, laat het hier weten en vul je forumprofiel in. Dan neem ik een kijkje.

 

Het betreft geen Ziggo sport dat werkt al jaren prima. Was het Videoland pakket en ondertussen werkt het.


Ah mooi, goed om te horen :)