Skip to main content

Ik heb het extra pakket ook niet ontvangen.

 

*Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoe kan ik deze zenders krijgen? Is toch ivm corona. 


Hoi @Frank241265. Welkom op het KPN Forum! Ik denk dat je met het extra zenderpakket het Film1 pakket bedoeld, klopt dat? De zenders van Film 1 zijn terug te vinden vanaf kanaal 245 t/m 248. Heb je daar gekeken? Als je een zender verbergt dan is deze zender ook niet terug te zien in de zenderlijst. Op deze pagina kan je bekijken hoe je dit wijzigt. Als dit geen oplossing biedt, dan ga ik het verder voor jou uitzoeken. Zou je daarvoor jouw naam, postcode, huis nummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Dan zoek ik het voor je uit. Laat je ook een berichtje achter in dit topic wanneer je dit het gedaan? Ik hoor graag van je!


Hoi @Frank241265. Welkom op het KPN Forum! Ik denk dat je met het extra zenderpakket het Film1 pakket bedoeld, klopt dat? De zenders van Film 1 zijn terug te vinden vanaf kanaal 245 t/m 248. Heb je daar gekeken? Als je een zender verbergt dan is deze zender ook niet terug te zien in de zenderlijst. Op deze pagina kan je bekijken hoe je dit wijzigt. Als dit geen oplossing biedt, dan ga ik het verder voor jou uitzoeken. Zou je daarvoor jouw naam, postcode, huis nummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Dan zoek ik het voor je uit. Laat je ook een berichtje achter in dit topic wanneer je dit het gedaan? Ik hoor graag van je!

 

Ik heb inmiddels begrepen dat in ons geval de uitbreiding van het zenderpakket niet mogelijk is. Ik heb alleen digitenne van KPN. U maakt reclame dat het voor alle klanten is bedoeld, maar niet voor ons. Dit riekt naar misleidende reclame. Ik ben bijna 10 jaar klant bij u en er kan klaarblijkelijk niets gedaan worden. U wordt bedankt, maar niet heus.


Ik begrijp dat je het erg jammer vindt dat je niet op jouw Digitenne ontvanger naar Film 1 kan kijken. Het is technisch gezien niet mogelijk om Film 1 toe te voegen aan een Digitenne abonnement. Ik had je het graag anders verteld. Op deze pagina vindt je meer informatie over deze actie.


Het enige wat gedaan kan worden op Digitenne is Fox Sports open zetten voor alle abonnee's. Maar of je daar nu op zit te wachten nu het voetbal wereldwijd stilligt…

Er is op KPN ITV ook niks toegevoegd. Alleen open gezet wat er al was. Het spectrum van Digitenne zit al vol met 33 tv en 29 radiozenders.


Reageer