Skip to main content

Ik wil een extra zenderpakket toevoegen, maar dit lukt niet, ook via een andere browser of TV, wat te doen??

Hallo en welkom @johanwellner!

Het aanzetten van een zenderpakket lukt niet, begrijp ik. Ik heb iets meer informatie nodig om je daarmee te helpen. Wat gebeurt er precies als je dit probeert te doen? Krijg je een foutmelding te zien en zo ja, welke? Heb je het via MijnKPN op de site geprobeerd, en met welke browsers?


Ik krijg geen foutmelding, heb het geprobeerd via mijn kpn, via instellingen in het menu op de tv.

Webbrowsers Google Chroom, Internet Explorer en Edge, maar helaas als ik bij producten aangeef, dat ik een zenderpakket wil toeboegen, krijg ik geen optie te zien en via de televisie is het niet mogelijk om de de knop pakket bestellen aan te klikken.


@johanwellner Dat is apart, goed dat je al verschillende browsers hebt geprobeerd. Een van de meest voorkomende redenen dat wijzigingen van je pakket of toevoegen van opties zoals een zenderpakket niet lukt, is als er nog een wijziging open staat. Heb je onlangs wijzigingen aan je pakket gedaan? Of heb je deze sinds kort? 

Vul je ook meteen je forumprofiel zo volledig mogelijk in? Dan kan ik even met je mee kijken. En welk zenderpakket is het dat je aan wilt hebben?


Hoi probleem is er nog steeds, maakt niet uit welk pakket ik wil aanzetten, het probleem is bij alle overige pakketen, die ik niet heb aanstaan.


Goedemorgen @johanwellner, goed dat je een seintje geeft in dat geval, en ook fijn dat je je gegevens nu in je forumprofiel hebt gezet. Zodoende heb ik meteen even voor je gekeken en de oorzaak gevonden. 

Klopt het dat je in (de staart van) een verhuizing zit en je signaal overgezet wordt naar je nieuwe adres? Ik zie dat er een verhuizing loopt in ons systeem, en vanaf 26 augustus is deze gereed zoals ook in de communicatie staat.Hierdoor staat er tijdens die periode van de verhuizing een order open, namelijk het verhuizen van je abonnement. Hierdoor is het even niet mogelijk om andere wijzigingen te doen, doordat deze order open staat. Zo gauw na 26 augustus alles werkt op je nieuwe adres, wordt de verhuizing afgerond en kan je weer wijzigingen doen, zoals het aan- of uitzetten van zenderpakketten.