Skip to main content

Wij hadden Telfort en nu dus KPN, ik kreeg van KPN een mail dat we 11 extra zenders krijgen, ook in de kanalen 600, tot op heden geen zenderkanalen in de 600 (651,652,691,692 en 693). Ook sinds wij nu KPN hebben alleen maar problemen, bij menu openen voor de opname's loopt alles vast, niet kunnen terugkijken, heel vaak storingen in het beeld. Ook het forum staat er vol van. Wachttijd bij het bellen naar de Kpn 20 minuten wachten dat zegt al genoeg. Al met al BAGGER.

Ik hoop op een reactie van KPN.

 

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Hallo @JHVDP, welkom op ons forum!

Ik begrijp dat je een aantal zenders mist. In ons zenderoverzicht is te zien welke zenders je op deze kanalen zou moeten kunnen vinden. Hier is te zien dat op kanaal 651 en 651 erotiekzenders zitten. Deze zenders zijn standaard verborgen. Op de pagina over het kinderslot lees je hoe je deze zenders kunt tonen. De laatste drie kanalen (691, 692 en 693) zijn 4K kanalen. Deze kanalen zijn alleen beschikbaar wanneer je een 4K tv-ontvanger hebt.

Verder geef je aan problemen met televisie te ervaren. Deze problemen zijn bij ons bekend en we werken hard aan een oplossing. Het kan helpen om de ontvanger te resetten, zodat de software van de ontvanger opnieuw in wordt geladen. Maakt dit geen verschil, dan hebben we op het moment nog geen andere opties om het probleem te verhelpen, helaas.