Skip to main content

Ik ben niet altijd postief geweest over de nieuwe STB al gaat het langzaam de goede kant op, maar 1 ding vind ik wel heel positief.

Het gebruik van de F1Pro app op de nieuwe STB werkt uitermate goed.

Ik gebruik zowel Viaplay via mijn smart tv als F1Pro.

Sinds kort gebruik ik nu ook F1Pro via de app op de STB en eerlijk is eerlijk te werkt perfect 

Als ik nu F1 kijk doe ik dat het liefst via F1Pro het beeld is beter dan Viaplay en tijdens de F1 is het commentaar nederlands.

En eigenlijk is het hele simpel om te regelen ,je sluit een abonnement af via F1Pro en download vervolgens  via de STB de F1Pro app ,inloggen en klaar en het werkt goed.

Dus wat mij betreft een aanrader.

Wellicht dat KPN straks een abonnements vorm aan kan bieden met F1Pro erin.

(Tenzij dit er al is natuurlijk)

Mvg

 

@Thijs1963 Ik ben het helemaal met je eens. Ook ik kijk op de tv+box naar F1tv via de f1tv-app. Nog nooit enig probleem gehad.


En voor iedereen die de “oude” TV ontvanger wil blijven gebruiken … koop een Chromecast Google TV en installeer de F1TV Pro app daar op. Ook dat werkt perfect. Hoe eerder we Viaplay de nek om kunnen draaien hoe beter.


En ook op de Chromecast Google TV draait de f1tv-app als een zonnetje/speer. Zo kan ik uit ervaring melden. 😀


Aangezien ik mijn creditcard eruit heb gedaan gaat het niet lukken met F1 TV Pro. Zie ik hier.


Aangezien ik mijn creditcard eruit heb gedaan gaat het niet lukken met F1 TV Pro. Zie ik hier.

@PeterG Kun je ook via de playstore betalen heb je geen creditcard nodig. Ik betaal via PayPal maar kan ook via ideal of via telefoonrekening kpn

 


Bye the way het is ook goedkoper dan Viaplay -:)


Hoe eerder we Viaplay de nek om kunnen draaien hoe beter.

😂 Jij hebt echt een hekel aan ze, en terecht! Ik ben best wel “narrig” omdat ze bij sommige sporten geen Nederlandse commentaar leveren. En niet iedereen kan Engels. 🙈


Bye the way het is ook goedkoper dan Viaplay -:)

Dat is absoluut waar! 😉👍


Op zich had ik alleen in het begin problemen met Viaplay en het constant bufferen was een crime en meestal in de laatste ronde natuurlijk -:)

Daarnaast vond ik beeld ook niet mooi het werd allemaal wel beter aan het eind van het seizoen.

Dit jaar heb ik om te proberen F1Pro erbij genomen, het was niet zo heel duur in vergelijk met Viaplay dus ik dacht probeer het een seizoen.

Nu valt mij op dat het beeld heel mooi is en veel beter dan Viaply en daarnaast tijdens de F1 ned commentaar.

Einde dit jaar stop ik met Viaplay dat weet ik nu al en ga ik door met F1Pro ik denk meer mensen met mij.

Mvg


Hoi @Thijs1963,

Mooi om te lezen dat je ervaringen de goede kant op gaan en ook dat de F1Pro app zo goed bevalt, dank ook voor het delen van deze bevindingen!