Skip to main content
Beantwoord

facturen downloaden 2016

  • February 29, 2020
  • 11 reacties
  • 112 keer bekeken

He hallo ik wil graag alle facturen van 2016 voor mijn administratie.

Kan ik dat ergens downloaden

Beste antwoord door Anonymous

Downloaden kan in ieder geval niet. Wat el kan is dat een medewerker van KPN ze voor je op gaat zoeken en per mail aan je toestuurt. Men moet je dan echter wel als klant kunnen herkennen, dus daarom is het noodzakelijk dat je je forumprofiel invult. (Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor de medewerker)

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

11 reacties

  • Antwoord
  • February 29, 2020

Downloaden kan in ieder geval niet. Wat el kan is dat een medewerker van KPN ze voor je op gaat zoeken en per mail aan je toestuurt. Men moet je dan echter wel als klant kunnen herkennen, dus daarom is het noodzakelijk dat je je forumprofiel invult. (Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor de medewerker)


  • Auteur
  • Deelnemer
  • March 1, 2020

Hoe kom ik in contact met een KPN medewerker dan?


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • March 1, 2020

Die komt vanzelf langs. 


  • March 1, 2020

Hoe kom ik in contact met een KPN medewerker dan?

Door je profielgegevens in te vullen. M.n. de velden waar privé bij staat.


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi @Erik007 ik heb de facturen van 2016 helaas niet meer inzichtelijk. Echter hebben we deze destijds natuurlijk wel allemaal per e-mail verstuurd. Als je deze mails nog hebt heb je ook de facturen!


  • Auteur
  • Deelnemer
  • March 4, 2020

Hallo Thomas, bedankt voor de reactie.

Ik heb helaas de mail niet meer en zou dus graag de kopieer van de facturen willen hebben.

Wat kan inu doen, groeten Erik


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ik ga voor je op zoek. Kun je je gegevens invullen in je profiel  inclusief de laatste 3cijfers van je iban (bij persoonlijke opmerkingen) en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!


  • Auteur
  • Deelnemer
  • March 6, 2020

Hallo Thomas ben ik weer

Gegevens zijn ingev


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Bedankt voor je gegevens Erik, ik heb je de facturen zonet per mail toegestuurd! Mocht je nog vragen hebben dan weet je me te vinden!


  • Auteur
  • Deelnemer
  • March 10, 2020

Hallo Thomas.

Ik heb alles per mail ontvangen mijn dank daarvoor.