Skip to main content

He hallo ik wil graag alle facturen van 2016 voor mijn administratie.

Kan ik dat ergens downloaden

Downloaden kan in ieder geval niet. Wat el kan is dat een medewerker van KPN ze voor je op gaat zoeken en per mail aan je toestuurt. Men moet je dan echter wel als klant kunnen herkennen, dus daarom is het noodzakelijk dat je je forumprofiel invult. (Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor de medewerker)


Hoe kom ik in contact met een KPN medewerker dan?


Die komt vanzelf langs. 


Hoe kom ik in contact met een KPN medewerker dan?

Door je profielgegevens in te vullen. M.n. de velden waar privé bij staat.


Hoi @Erik007 ik heb de facturen van 2016 helaas niet meer inzichtelijk. Echter hebben we deze destijds natuurlijk wel allemaal per e-mail verstuurd. Als je deze mails nog hebt heb je ook de facturen!


Hallo Thomas, bedankt voor de reactie.

Ik heb helaas de mail niet meer en zou dus graag de kopieer van de facturen willen hebben.

Wat kan inu doen, groeten Erik


Ik ga voor je op zoek. Kun je je gegevens invullen in je profiel  inclusief de laatste 3cijfers van je iban (bij persoonlijke opmerkingen) en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!


Hallo Thomas ben ik weer

Gegevens zijn ingev


Bedankt voor je gegevens Erik, ik heb je de facturen zonet per mail toegestuurd! Mocht je nog vragen hebben dan weet je me te vinden!


Hallo Thomas.

Ik heb alles per mail ontvangen mijn dank daarvoor.