Skip to main content

Heb 2x ziggo sport totaal op mijn rekening staan, dat is 1x te veel. 

 

Groeten dhr. G  Cooke

Goedemiddag @gebruiker_107tw, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

2 keer is inderdaad 1 keer teveel, want zo'n pakket kan je niet twee keer aanzetten.. het blijven zelfde zenders. Kan het misschien wel zo zijn dat er 2 maanden in rekening gebracht zijn, en dat er andere data op de factuur staan? Bijvoorbeeld van 17 juni tot en met 16 juli en van 17 juli tot en met 16 augustus? Omdat je vooruit betaalt kan het zijn dat je Ziggo Sport op een bepaald moment hebt aangezet, maar de factuur voor die periode al gemaakt was. Dan is het met terugwerkende kracht nog gecorrigeerd. Wil je eens bij de data kijken op je factuur? Indien dit precies dezelfde data is dan kijk ik graag nog even met je mee. Wil je dan jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer?


@gebruiker_107tw ik heb geen reactie meer gehad maar zie wel een ingevuld profiel. Ik heb toch nog even gekeken en zie dat het gaat om de periode 2 juli t/m 16 juli én 17 juli t/m 16 augustus. Op 2 juli heb je het aangezet maar was de factuur voor juli al gemaakt, vandaar dat het met terugwerkende kracht in rekening is gebracht op de factuur daarna :blush: Volgens mij is het dan opgelost! Zo niet, dan weet je mij te vinden!


Reageer