Skip to main content

Om toegang tot film1 te krijgen heb ik dit met mijn code aangezet via service/zenderpakketten. Daarna werd mij pas duidelijk dat dit niet had gehoeven omdat Film1 gratis was tot 13 april. Nu krijg ik wel een factuur voor de afgelopen periode terwijl Film1 gratis was. Ik kan het abonnement echter pas per 21 april opzeggen! Ook is de volgende termijn al gefactureerd!

 

Op de factuur staat:

Film1 22 maart t/m 11 april € 10,15

Film1 12 april t/m 11 mei €14,95.
 

Krijg ik dit bedrag teruggestort of wordt dit verrekend met de volgende factuur?

Jammer dat je het verkeerd begrepen hebt.

De periode 22 maart t/m 13 april zou je sowieso gerestitueerd moeten krijgen. Abonnee’s op dat pakket hebben het deze periode nml ook gratis gehad.
Vul je forumprofiel in, dan kan en zal een KPN moderator hier daar nog naar kijken!

De periode 14 t/m 22 april zal, helaas, voor € 0,499 per dag (dat is 14,99 per dagprijs) in rekening gebracht (moeten) worden. Als je het tenminste dan direct opzegt.

Als je het daarna opnieuw neemt heb je 't 6 maanden met € 5 per maand korting. Of je neemt ‘t niet natuurlijk… :wink: .

P.S. Er staat dat je het de 22-ste maart hebt gestart. Dan kun je het (pas) per 23 april weer uitzetten. 23 april - 11 mei zal dan op de volgende factuur weer verrekend worden.


Prima, ik heb het forumprofiel ingevuld.


Hoi @GJB95, welkom op het forum!
Alle klanten die al film1 hadden hebben het maandbedrag automatisch teruggekregen. Omdat je het halverwege de maand besteld hebt is dit helaas bij jou niet automatisch gebeurd.
Ik heb het teveelbetaalde bedrag (voor de periode 22-03 tm 14-04) handmatig ingediend. Dit wordt op je eerstvolgende factuur verrekend! 
​​​​​​Zoals @PeterG noemt zou je het vanaf 23 april weer op kunnen zeggen als je dat zou willen.  Omdat je vooruitbetaalt betaalt krijg je op de eerste factuur na de opzegging het teveelbetaalde bedrag vergoed.


Prima, dank voor je snelle actie en reactie!

groet,

GJ