Skip to main content
Goedemorgen,



via mijnKPN zijn mijn kosten voor Fox sports €9,99, maar heb een factuur gekregen twv €12,99.

via mijn KPN zijn mijn huidige abonnementskosten €89,48 incl. btw

hoe is dit mogelijk?



wat is de internetsnelheid op mijn abonnement?
Heb je geen mobiel abonnement van KPN waardoor je KPN Compleet bent?

Zo nee, overweeg dan het goedkoopste data-only abonnement waar je €5,- voor betaalt maar waarmee je dan wel KPN Compleet wordt en dus FOX Sports Eredivisie "gratis" krijgt.

De korting die je krijgt is dus hoger dan de extra kosten en per saldo betaal je dan dus minder.

Zie dit topic.
ik heb KPN compleet, maar dat is mijn vraag toch niet.

onderstaande is mijn vraag, via mijnKPN krijg ik onjuiste info voorgeschoteld.



via mijnKPN zijn mijn kosten voor Fox sports €9,99, maar heb een factuur gekregen twv €12,99.
ik heb KPN compleet, maar dat is mijn vraag toch niet.

onderstaande is mijn vraag, via mijnKPN krijg ik onjuiste info voorgeschoteld.



via mijnKPN zijn mijn kosten voor Fox sports €9,99, maar heb een factuur gekregen twv €12,99.


Heb je dan het Pluspakket als "gratis" zenderpakket bij KPN Compleet?

Op 1 februari 2019 is de prijs van FOX Spoerts Eredivisie verhoogd van €7,49 naar €9,99 en vanaf 5 september 2019 is FOX Sports Eredivisie niet meer als los zenderpakket te krijgen maar samengevoegd met FOX Sports Internationaal. De FOX Sports Eredivisie abonnees hebben dus vanaf 5 september alle zes de zenders van FOX Sports maar betalen daar nu wel €12,99 per maand voor.

Met het -niet meer bestaande- FOX Sports Eredvisie als "gratis" KPN Compleet zenderpakket betaal je vanaf 5 september dus €3,- per maand en anders €12,99 per maand.



En, zoals altijd, lopen de websites en apps van KPN weer eens achter de feiten aan door nog de oude prijzen te tonen.
Raar, heb net contact gehad met de klantenservice van KPN en die vertelde aan mij dat dit pakket gewoon bij KPN compleet hoort. Bij mij is er ook €3 teveel in rekening gebracht. Volgende maand gaan ze het corrigeren. Dus met andere woorden Fox sports is een gratis pakket bij KPN compleet.
Even ter verduidelijking. Het staat ook zo op de website van KPN vermeld.
Hoi @dasarne, bij jouw pakket staat het Pluspakket als gratis zenderpakket aan, daardoor zal het normale bedrag voor Fox Sports in rekening worden gebracht. Als je nu in de MijnKPN kijkt, zie je daar nog steeds 9,99 als maandprijs staan? Het is namelijk gewijzigd naar 12,99 zoals je op de factuur zag en wjb al noemt. Ook op onze website wordt dat bedrag genoemd. In het geval van jouw laatste factuur staat Fox Sports er twee keer op. Een keer voor de komende periode van 06 sep t/m 05 okt en nog eens voor de vorige periode (09 aug t/m 05 sep), omdat het gedurende de vorige factuurmaand was geactiveerd. Inmiddels lijkt het pakket ook weer uitgezet te zijn, waarvoor je op de volgende factuur nog een verrekend met terugwerkende kracht krijgt t/m de datum waarop het is uitgezet.

De snelheid van jouw pakket heb ik ook voor je nagekeken, dat is 100Mbit/s.