Skip to main content

Ik probeer via de website in contact te komen over de factuur mbt mobiele telefonie, en lijk van kastje naar de muur te worden gestuurd, want er wordt steeds algemene informatie aan gekoppeld en deze is nvt. Wat is het contactnummer van KPN, het wordt met niet gemakkelijk gemaakt te bellen.

Ik wil namelijk weten waarom mijn factuur na overstap van Telfort naar KPN zoveel hoger is, terwijl beloofd is dat er niets zou veranderen.

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Misschien lukt het wel via Google om het telefoonnummer te vinden? In ieder geval niet op kpn.com. Daar wordt keer op keer geprobeerd je af te wimpelen met automatische antwoorden die natuurlijk nooit van toepassing zijn op mensen die alle uitleg wel lezen. En hebben gelezen en daarna willen bellen en in contact komen.


0800-0402 gratis nummer.  Tegen de computer die je aan de lijn krijgt zeg je ik wil een medewerker spreken en dan vertel je het verhaal. Zover ik weet is de afdeling over de fakturen alleen tijdens kantooruren bereikbaar.


Hi @Contactzoeker, welkom op ons forum en dank je wel voor jouw bericht. Ik zie dat @Joep1965 al het telefoonnummer van onze klantenservice heeft gegeven. Heb je inmiddels ook een collega gesproken? Als we nog iets voor je kunnen betekenen, dan hoor ik het graag! Kun je in dat geval ook alvast jouw profiel invullen en hieronder een seintje geven als dit is gedaan? Dan ga ik voor je aan de slag!


Dank voor de reacties.

Inmiddels een collega gesproken maar ik zie aan de hand van de nieuwe factuur dat het niet is opgelost. De laatste keren dat ik probeerde terug te bellen, was de wachttijd meer dan 15 minuten. Dus nog niet opgelost tot dusver.


Dank je wel voor de terugkoppeling. Het kan zijn dat de acties van mijn collega de laatste factuur heeft gekruist, waardoor het niet op deze factuur zichtbaar is geworden. Als je wilt kan ik dit voor je controleren. Zou je in dat geval jouw profiel volledig in kunnen vullen en hieronder een seintje kunnen geven als dit is gedaan? Kun je daarbij ook aangeven wat er in jouw ogen niet klopt? Dan ga ik voor je op onderzoek uit!


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Bedankt voor de reacties. Inmiddels weer gebeld, en het lijkt nu opgelost te worden.

Er is wel een ander 'probleem’. We schijnen op ons adres twee ID's te hebben en daardoor bijvoorbeeld niet alle MB's onderling (tussen 3 mobiele KPN nummers) te kunnen delen op het zelfde adres (wordt wel beloofd). Als mijn vrouw haar abonnement zou koppelen, verliest ze haar voordelige Telfort-situatie-abonnement, terwijl er beloofd is bij de overstap dat er niets zou veranderen. Blijkbaar dus wel.


Dank je wel voor de terugkoppeling. Goed om te horen dat het probleem met de factuur opgelost gaat worden! Wat betreft het delen van MB's, dit is mogelijk tussen abonnementen die zijn afgesloten bij KPN. Het is niet mogelijk om MB's te delen met abonnementen die automatisch zijn overgezet van Telfort naar KPN. Deze abonnementen behouden de voordelen die ze ook hadden bij Telfort (denk hierbij aan het meenemen van data naar de volgende maand).
Als je meerdere abonnementen hebt bij KPN, dan kun je deze aanmelden voor KPN Compleet/Hussel, zodat je gebruik kunt maken van de voordelen (zoals het delen van MB's). Het is dan niet nodig om de mobiele abonnementen onder 1 KPN ID te plaatsen. Zodra de nummers zijn aangemeld kun je in de MijnKPN omgeving MB's delen door op het linkje ‘MB's delen’ te klikken. Heb ik hiermee jouw vraag beantwoord? Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. Ik help je graag verder!


Opgelost! Hartelijk dank


Goed om te horen dat het is opgelost! Als we nog iets voor je kunnen betekenen, trek gerust aan de bel. We helpen je graag verder. :relaxed:


Reageer