Skip to main content
Beantwoord

factuur internet en interactieve tv

  • January 20, 2021
  • 3 reacties
  • 24 keer bekeken

Rij
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Wat als mijn factuur te laat is? Ik kan niet bellen naar de klantenservice of krijg een bandje. 

Beste antwoord door Anonymous

Hallo @Rij , wat bedoel je met die vraag, dat je de factuur te laat ontvangt of dat je te laat betaalt?

In de regel loopt alles via automatische incasso bij particulieren.

KPN is bereikbaar op 0800 0402, kan inderdaad even duren doordat je iemand aan de lijn hebt.

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

  • Antwoord
  • January 20, 2021

Hallo @Rij , wat bedoel je met die vraag, dat je de factuur te laat ontvangt of dat je te laat betaalt?

In de regel loopt alles via automatische incasso bij particulieren.

KPN is bereikbaar op 0800 0402, kan inderdaad even duren doordat je iemand aan de lijn hebt.

 


Rij
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 20, 2021

Hoi, normaal krijg je eerst een factuur, is ook nog niet binnen. Klantenservice is zeer slecht te bereiken. Ik neem aan dat ze mij niet vergeten,  maar toch.


  • January 20, 2021

Hallo @Rij in de regel krijg je een email met als bijlage de factuur, die dan een paar dagen later automatisch afgeschreven wordt.

KPN vergeet je echt niet.