Skip to main content

Er is € 116,00 van mijn rekening gehaald, terwijl ik een gratis monteur had. Wel heeft hij mij een gigabit ethernet switch verkocht voor € 29,00. Ik heb hier eerder over gebeld, het geld zou terug gestort worden maar tot op heden is dat nog niet gebeurd.

 

Groet M. L. Bakker

*****

******

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
titel aangepast i.v.m. vindbaarheid topic

Hoi @kotman1951, welkom op het forum! Dat is natuurlijk niet de bedoeling!
Ik kijk meteen even met je mee! Zou je je profiel aan willen vullen met de naam en geboortedatum van de contractant? Zou je me hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Goedemiddag @kotman1951, ik heb niets meer van je gehoord en ga er vanuit dat je het via een andere weg geregeld hebt.
Mocht dat niet het geval zijn weet je me te vinden!


Sorry Thomas voor de late reactie. Mijn naam is M. L. Bakker xx-xx-xxxx (adres)

 

Heb je hier genoeg aan? 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy (en toegevoegd aan profiel)


@kotman1951 bedankt voor je gegevens! Ik heb ze even verplaatst naar je profiel omdat ze daar privé staan.
Ik zie dat er inderdaad iets fout is gegaan waardoor de monteur de monteur per ongeluk de kosten 4x heeft ingevoerd in plaats van 1x.
Je hebt hier begin van de maand ook contact over gehad maar de verbinding was toen weggevallen voordat mijn collega het bedrag heeft kunnen vergoeden.
Ik kan het bedrag uiteraard alsnog vergoeden. De 3x €29 die je teveel betaald hebt wordt op de eerstvolgende factuur dan in mindering gebracht. Kan je je hierin vinden?


Zeker kan ik mij daar in vinden, bedankt voor de moeite. Ik Wens U nog een fijne dag verder. 

 

Groet M. L. Bakker


Prima, ik heb hem ingediend! Mocht je nog vragen hebben dan weet je me te vinden!