Skip to main content

Verleden jaar ben ik naar de kpn winkel geweest. Daar kreeg ik korting op mijn abonnement 47 euro ging ik betalen i.p.v. 80 euro. Na een half jaar zou het 57 euro worden. Maar nu zie dat ik weer 73 euro betaal. Hoe kan dit of heb ik het in de winkel niet goed begrepen. 

Groet, Jos Kreuger 


Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid

Hoi @Jkreuger1970, welkom bij ons op het forum. Dat is een goede vraag, ik kijk graag met je mee of we het samen kunnen ophelderen. Zou je daarvoor jouw postcode en huisnummer aan je forumprofiel kunnen toevoegen? Nadat je dat hebt gedaan kan je dat hieronder aangeven, dan weet ik dat ik met je mee kan kijken.


Hoi @Jkreuger1970, ik heb nog geen reactie van je gezien en op je profiel zie ik nog geen gegevens staan. Is het via een andere weg al duidelijk geworden? Als ik nog met je mee kan kijken weet je me te vinden.


Goedenavond, 

Ik heb mijn gegevens toegevoegd.

Hopelijk is dit voldoende. 

Anders lees ik het wel. 

 

Met vriendelijke groet, 

Jos Kreuger


Dank voor de gegevens @Jkreuger1970, daarmee heb ik het abonnement gevonden. Het winkelbezoek was zo te zien 25 mei vorig jaar, daarbij was inderdaad een kortingsperiode van 6 maanden afgesproken. In die periode zou je 47,99 betalen. Na dat half jaar zou de maandelijkse korting 22,50 van stoppen, volgens de bevestiging die toen naar je is gestuurd. Als ik beide bedragen bij elkaar optel komt het dan inderdaad rond de 71 euro uit, de factuur klopt wat dat betreft dus.

Hoe het precies aan jou is verteld weet ik niet, ik was daar natuurlijk niet bij. Vergeleken met de bevestiging van die wijziging klopt de factuur in ieder geval wel.