Skip to main content
Beantwoord

Factuur klopt niet

  • July 20, 2020
  • 3 reacties
  • 52 keer bekeken

Ik heb een rekening ontvangen met met als extra bedrag voor HD ONTVANGER?

Na ongelooflijk veel fouten de laatste 2 maanden van jullie kant, komt dit er ook nog eens overheen.

 

Graag een reactie

Beste antwoord door Chrizziey

Hallo @HA Haan,

Als je 2 ontvangers afneemt betaal je dus €5,00 extra en krijg je het opnemen pakket gratis. Als je er 1tje afneemt betaal je voor het opnemen pakket €4,99.  Hoeveel ontvangers zijn er in het huishouden aanwezig nu?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+16
  • Antwoord
  • July 20, 2020

Hallo @HA Haan,

Als je 2 ontvangers afneemt betaal je dus €5,00 extra en krijg je het opnemen pakket gratis. Als je er 1tje afneemt betaal je voor het opnemen pakket €4,99.  Hoeveel ontvangers zijn er in het huishouden aanwezig nu?


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi @HA Haan, welkom op het forum! 
Zoals @ChrisWissink noemt staat je tweede ontvanger los op de factuur onder deze vermelding. Klopt dit niet?
Als je wilt kijk ik natuurlijk graag even met je mee! Kun je dan toelichten wat er niet klopt en kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!