Skip to main content

KPN,

 

Moeizame start zo; nu weer de factuur die niet klopt. Er staat 2x interactie tv (2x 10euro) op per periode.

Ga de ingehuurde helden van het callcenter maar niet bellen, vorige keer 3 uur gekost zonder resultaat en zonder kennis van zaken.

 

Aardige fouten historie :

* in december zakelijk mobiel aangevraagd op 29 november. 1 december en 2 december zonder mobiel gezeten omdat KPN mijn oude provider had afgesloten, naar de sim nog niet geleverd had.

 

* 5 januari de glas aansluiting, zou vlekkeloos gaan was mij verzekerd. 's-Morgens om 7u geen internet meer, monteur verscheen pas om 13u30. Handig met dat verplichte thuiswerken.

 

* 7januari ESPN aangevraagd, heeft KPN  2 weken gekost om dit te regelen! Order werd niet geactiveerd en order kon ook niet meer ongedaan gemaakt worden.

Dit klopt inderdaad niet, @IvanS. Dit kan voorkomen als er een foutje in het systeem zit waardoor deze denkt dat je het twee keer hebt. Ik heb hiervoor onze factuurafdeling aangestuurd om dat te herstellen en de dubbele kosten dan te crediteren. Dat zal dan op komende of daarnavolgende factuur zijn. Excuses voor het ongemak, Ivan!


Zucht..... helaas niet goed gecorrigeerd.

 

Factuurdatum 6 februari 2021 :

- Periode 06 feb t/m 05 mrt : 2x10euro

- Periode 16 jan t/m 05 feb : 2x 6,77 euro

Correctie zou dus moeten zijn 16,77.

 

Factuurdatum 6 maart 2021 :

Correctie Periode 12 feb t/m 05 mrt :  -7,86

 

Alsnog te corrigeren : 8,91


De aanvullende correctie staat op je komende factuur, @IvanS.

De oorzaak van de dubbele facturering was een technisch probleem. Die moest verholpen worden. Nadat dit dan verholpen is, corrigeert het factuursysteem de teveel betaalde kosten vanaf die datum automatisch. Maar, omdat we niet van te voren weten op welke datum het probleem is verholpen, kunnen we niet van te voren al een handmatige correctie voor de periode daarvoor inleggen. Het technisch probleem is op 12 februari verholpen. Dus op de factuur die je nu hebt gekregen staat de correctie teruggaand naar 12 februari. De collega van de factuurafdeling heeft inmiddels de handmatige correctie voor de periode van 16 januari tot aan 12 februari ingevoerd. Dat wordt dan verwerkt op je factuur van april.