Skip to main content

Goedemorgen, op mijn factuur van afgelopen maand staat ESPN (eerste 12 maanden gratis) gefactureerd. Maar dit pakket heb ik nooit besteld en staat ook niet bij mijn actieve producten. Zie afbeelding hieronder. Graag ontvang ik een nieuwe factuur.

 

Hoi @Evaline

Dat is apart ik heb gelijk een kijkje genomen naar jouw facturen. Wat blijkt, je ontvangt al een jaar lang maandelijks 12,99 korting. Deze korting is bedoelt als korting op het zender pakket ESPN/Fox sports, maar dit zender pakker is inderdaad niet actief. Een foutje van ons, maar voor jou natuurlijk mooi mee genomen. We gaan deze korting niet terug vorderen, maar de periode waarin jij (onterecht) korting ontvangt is nu wel voorbij. De reden dat er  nu extra kosten op jouw factuur staan, is omdat de korting vorige maand halverwege de maand is stopgezet. Het bedrag wat nu op jouw factuur staat is een verrekking met de vorige maand “teveel gekregen” korting. Dit maakt de extra kosten wel terecht, vorige maand heb je immers te weinig betaald. Houdt er rekening mee dat vanaf heden, jouw facturen ook hoger zullen uitvallen. Hopelijk is het zo duidelijk! Als je nog vragen hebt hoor ik het graag.