Skip to main content

Ik heb in “mijnKPN” mijn abonnement aangepast voor de nieuwe factureerperiode maar toch wordt het oude abonnement in rekening gebracht. Het pluspakket heb ik laten vervallen. Waarom zie ik dat niet op mijn factuur ? (In mijnKPN heb ik gezien dat dat onderdeel inderdaad uit mijn abonnement is gehaald.

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

 

 

Hallo @Puck3, bedankt voor je bericht! Ik begrijp dat jij het Pluspakket hebt stopgezet voor de nieuwe factuurperiode maar dat de abonnementskosten voor dit zenderpakket toch nog gefactureerd zijn. Ik snap heel goed dat jij direct al een verrekening verwacht had.

Ik vermoed dat de factuur voor de nieuwe periode al opgemaakt was en dat je daarom deze kosten nog op deze factuur berekend ziet staan: er volgt dan automatisch een verrekening op de volgende factuur. Ik wil je vragen om de volgende factuur af te wachten en hier aan de bel te trekken als er geen verrekening op staat. Ik kijk dan graag met je mee! :relaxed:


Goedemiddag,

Vandaag mijn maandfactuur ontvangen en het bedrag is nog steeds € 83,84.

Dat wil zeggen dat het pakket nog steeds in rekening wordt gebracht.

Het betreft het pluspakket ad € 9,99.

Ik wil hier dus al over de maand februari en nu maart vanaf.

Kunt u mij helpen ?

vr.gr.

Puck3


Dan lijkt er iets niet goed te gaan: ik wil graag met je meekijken, @Puck3! Wil jij in jouw profiel de volgende gegevens invullen:

  • Klantnummer
  • Postcode en huisnummer
  • Geboortedatum
  • Laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is
    Je mag dit vermelden in het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’

Geef je hier een seintje als je de gegevens ingevuld hebt? Alvast bedankt!


Beste Shyrin,

Gegevens heb ik ingevuld.

Vr.gr.


Hartelijk dank! Ik zie dat het Pluspakket nog steeds aangemeld staat: dus de aanvraag om deze te verwijderen is niet goed gegaan. Ik zal het Pluspakket bij deze voor je stopzetten: je ontvangt een bevestiging per e-mail en daarnaast stuur ik je een privébericht. Wil je daar nog op reageren?


Dank je wel.

Ik had de verwijdering nog extra gecontroleerd door in en uit te loggen.

Toen stond het goed.

Ik ben blij dat het is opgelost.

 

vr.g.r

Puck3


Geen dank!
Mijn tip: van elke wijziging krijg je een bevestiging per e-mail. Dus op het moment dat bijvoorbeeld een zenderpakket aangezet en gedeactiveerd wordt. Krijg je zo’n bevestiging niet, trek dan direct aan de bel! Mochten er nog (andere) vragen zijn, dan weet je ons te vinden! :smile: