Skip to main content
Ik heb mijn abbo aangepast nadat ik heb opgezegd .



Nu zou ik de eerste 6 maanden 50% korting hebben en ik zou GEEN pluspakket hebben maar een gratis fox sport . Nu heb ik gewoon 100 procent betaald , wel een pluspakket en ook betaald voor fox sport . Terwijl de laatste helemaal niet aan staat en ik er vorige week voor gebeld heb omdat ik voetbal wil kijken .



Nu is mijn rekening 120 euro terwijl ik de eerste 6 maanden voor een kleine 70 euro klaar zou zijn !!



hoe kan dit vraag ik mij af .
Ik had hem trouwens weer verlengd op de dag dat tie zou verlopen maar was net te laat
Goedemorgen @MiluskavanAalst, bedankt voor jouw bericht!



Er gaat denk ik net iets mis, met de ingang van het nieuwe abonnement en het doorlopen van het oude abonnement. Het kan namelijk zijn dat de factuur al gemaakt was, voordat de wijziging was doorgevoerd (en dus niet meegenomen kon worden hierin). Dit wordt normaliter automatisch gecorrigeerd! Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het in de MijnKPN omgeving staat, of het daar wel goed staat.



Daarnaast wil ik het uiteraard ook even in de systemen controleren, en corrigeren indien nodig. Zou je daarvoor jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)? Geef even een seintje wanneer dat gelukt is, dan help ik je verder hierin!
Als het goed is is het nu ingevuld . Dus ik hoop dat je mij kan helpen
@MiluskavanAalst, ik zie dat je inmiddels ook met ons gechat hebt! Een collega heeft het uitgezocht en geeft aan:

Order met korting is opgeleverd 1 dag nadat factuur is gekomen, heeft elkaar dus gekruist. Op factuur oktober zal dit gecorrigeerd worden.


Dus inderdaad wat ik al verwacht had, de factuur was al opgesteld en de wijziging kon hier dus niet in meegenomen worden. Ik zie wel dat inmiddels Fox Sports is aangezet als KPN Compleet pakket, in plaats van het Pluspakket!



Wacht even de verrekening in oktober af, als er dan nog iets verkeerd is gegaan dan hoor ik het graag!

Reageer