Skip to main content

Ik vraag via mijn kpn een nieuwe afstandsbediening aan omdat er 2 cijfers niet meer reageren en werken alles in orde zal opgestuurd worden nu een mail met factuur van 20€ hiervoor echter stond er nergens iets vermeld van de kosten en heb ik hiervoor geen akkoord gegeven ? Kan u nazien waarom via het forum dit wel gratis verloopt ? Met dank Karine 

Hoi @Karine84 . Welkom op het forum.

Dat is een aparte gang van zaken. Welke link heb je gebruikt? We hebben immers een webshop en een website voor als de afstandbediening stuk, is. Die laatste zou kosteloos moeten zijn.

Laat je weten welke link jij gebruikt hebt? 

Kun je je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven? Dan kan ik meekijken. 


Ik heb zonet profiel aangepast maar heb me vergist zo te zien kreeg daarnet mail met factuur van 20€ maar het is van mijn mobiel abonnement en niet van de tv mijn excuses de afstandsbediening werd aangevraagd via website KPN en dan via mijnpknid Grrs


Oh, kan gebeuren. Dan is er niks aan de hand, @Karine84 . Ik heb het voor de zekerheid nog even gecontroleerd en ik kan je geruststellen. De afstandbediening is kosteloos.

Mocht je ooit andere vragen hebben, stel ze gerust. :-)


Super dank u