Skip to main content

hallo

 

zo te zien ben ik niet enigste met netflix abo betalen via kpn factuur. ik had deze optie nooit gekozen, want in mijn netflix account staan nog steeds mijn krediet kaart gegevens voor de betaling. met welke recht kan KPN deze dan innen. heb de gewone bedrag van de normale factuur wel nu betaald

 

 

groeten Dirk

 

Goedemorgen @dirk0203, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Je bent inderdaad niet de enige, helaas. Indien je Netflix op de KPN factuur ziet staan, zonder dat het door jou is geïnitieerd/aangevraagd, wil ik je vragen om het volgende te doen:

  • Verander ten eerste voor de zekerheid het wachtwoord voor jouw KPN ID.
  • Vul jouw profiel in (met naam, postcode + huisnummer, klantnummer ect.), en geef me een seintje hier in het topic. Ik vul dan een formulier in zodat dit wordt uitgezocht. Indien er sprake is van fraude, dan zeggen wij het op, en vergoeden we natuurlijk de kosten.

hallo

 

gegevens ingevuld

 


Bedankt voor de gegevens Dirk, ik heb het doorgegeven!


Hoi @dirk0203, kreeg zojuist een privébericht van je. Laten we het wel in dit topic houden, want privéberichten zijn niet zichtbaar voor mijn collega's (voor als ik een dag vrij ben).  Je geeft aan dat je de factuur deels hebt betaalt, min het bedrag voor Neftlix. Ik wil vragen om de facturen wel in zijn geheel te betalen, de kosten die je hebt aan Netflix die onterecht zijn geïncasseerd zal je terugkrijgen! Heeft de betreffende afdeling inmiddels al contact met je gezocht hierover?


hallo

 

nee ik had geen contact hierover. dan maak ik de rest wel onder voorbehoud over. als dat niet geregeld wordt ga ik wel overstappen naar een andere provider. zo graag checken de bedragen via een abn rekening binnen wel met factuur kenmerk.

want ik zie hem nog steeds als open staan in mijn account

 

groeten 

 


Ik ga er nogmaals achteraan @dirk0203! Je zal de kosten terugkrijgen indien dit inderdaad fraude blijkt te zijn.

Hoe heb je de betaling alsnog gedaan? Handmatig? Want dan kan het tot 5 werkdagen duren voordat het bij ons verwerkt is!


hallo

 

factuur is nu via de ideaal gegaan. eerste deel bedrag is weer terug gestoort. als ik volgende maand weer deze extra post op mijn factuur zie en het KPN niet oplost zeg ik mijn abo bij KPN op. Want heb nu netflix opgezegd en er kan nergens nog iets van service kosten onstaan en zeker niet via KPN

 

Groeten


L.S.

 

Ook mij is hetzelfde overkomen.  Netflix gebeld en er werd geadviseerd op netflixkpn.com het te regelen. Deze bleek voortdurend en nu nog in onderhoud.  Inmiddels was de eerste factuur met een verhoging van 7,99 voor netflix betaald en was de volgende in aantocht maar nu van 13,99 euro. Uiteindelijk maar gebeld op 3 augustus met KPN. Mij werd verteld na ruggespraak met een chef dat het probleem bekend was dat men heet ging regelen via backoffice. Moest maar gewoon afwachten en alles zou teruggestort worden. Gezien alle reacties heb ik daar dus weinig hoop op. Daarom maar volgens de adviezen de account en wachtwoord op KPN gewijzigd en een profiel aangemaakt en ingevuld. Hopelijk brengt dit allemaal wat licht in de duisternis.

 

 

*admin: verplaatst naar verzameltopic en toen weer terug omdat dat volledig onterecht was.


Voor de nieuwe lezers, mocht het bovenstaande jou bekend voorkomen kun je in het hiervoor bestemde topic  terecht!