Skip to main content

Mijn factuur voor KPN Thuis is plotseling 8 euro hoger. Ik heb de helpdesk gebeld en die zei dat het in orde gemaakt zou worden en dat ik het teveel betaalde teruggestort zou krijgen. Maar ik heb niets gehoord of gezien van enige terugbetaling. Ik heb niet gewijzigd aan mijn abonnement, noch aan mijn mobiele abonnement, behalve dat 1 vande 2 mobiele abonnementen verlengd is.

Ik zie wel op de factuur dat 2x het Pluspakket is toegevoegd en er weer van afgetrokken. Ik heb niet om dit pluspakket gevraagd.

Aangezien de helpdesk niet geholpen heeft, nu maar dir forum.

Mvg,

Ik denk dat ze het met de volgende factuur verrekenen.

Zover ik weet, doen ze het altijd op die manier.

De helpdesk had dat uiteraard moeten weten en zeggen.

Hou de volgende factuur goed in de gaten.


@dkorevaar Welkom op het forum. 

Ik zag dat je al gegevens in je forumprofiel had gezet en ik zie dat @joop2011 gelijk heeft. 

Op de volgende factuur zal inderdaad een bedrag van 8 euro verrekend gaan worden! 

Wat er precies is misgegaan met het Pluspakket durf ik niet te zeggen, wel zie ik dat de situatie ondertussen weer aangepast is naar de oude. 


Hartelijk dank, ik zal de factuur afwachten.

Misschien iets te vroeg geklaagd, tussen al de gevallen waar iets mis scheen te gaan: je zou er pessimistisch van worden! Er gaan dus ook dingen goed, misschien veel zelfs, maar dat zie je hier danniet zo snel! Nogmaals bedankt.

 


@dkorevaar Ik zie wel dat de 8 euro in mindering gebracht is. Maar ik mis nog de 5 euro korting maandelijks, die nog niet hersteld lijkt te zijn. 

Hier ga ik achteraan, zodra dit geregeld is zal ik het hier laten weten en ook uitzoeken wat financieel het verschil is geweest en dit compenseren. 

Excuses voor het ongemak!Â