Skip to main content

 

 
 Wat een slechte service , heb de factuur betaald en staat er als niet betaald , en dat na anderhalve week , bellen onmogelijk , chatten onmogelijk , bericht op Facebook , geen antwoord , nou ze kunnen me wat .
 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Goedemorgen @benietdom, ik help je graag op weg.

Ik begrijp dat de factuur op niet betaald staat terwijl je al wel betaald hebt. Dat klopt niet dus. Waar zie je dit staan? Om welke factuur gaat het, en hoe heb je de betaling gedaan?


Hallo 

 

De betaling is via internet bankieren op 22-02-2021 en ik heb 75 euro overgemaakt , en later zie ik dat er iets meer betaald moest worden , het was iets over de 76 euro , maar dan kon verrekend worden met de factuur van Maart en de factuur van Februari is dan met 75 euro betaald , moeilijk allemaal , neen hoor , maak het makkelijk , maar ik zal zo dadelijk de rest overboeken , dan hoeven jullie niets te doen , en ben dan benieuwd of het dan nog steeds onbetaald staat.

 

Met vriendelijke Groet

 


@benietdom Als niet het volledige bedrag van de betreffende factuur betaald is, dan blijft deze inderdaad op onbetaald staan. Als je de openstaande facturen hebt betaald verwacht ik dat kort daarna alles weer goed staat. Daar kan een paar dagen tussen zitten, omdat je betalingen moeten worden verwerkt. Zo niet of als je vragen hebt, laat het dan gerust weten.


 

 
 Goedemiddag
 
Het staat al , als betaald , en heel hartelijke dank .
 
Wens u verder nog en fijne dag