Skip to main content

Op mijn factuur staat 3 keer een bedrag van 12.99 euro en 3 keer een bedrag van 6.70 euro. Alles voor foxsports. Dit kan toch niet de bedoeling zijn. Wat is hier fout gegaan? Wilt u dit corrigeren.

3 keer foxsports afgehouden voor de maand september


Welkom op het forum, @Hans0205, goed dat je dit aankaart. Hier klopt zeker iets niet. Wil je jouw gegevens invullen op je forumprofiel en hier reageren als je dat gedaan hebt? Dan duik ik hierin om te zien wat er is gebeurd, en hoe we het gaan oplossen :)


2 keer hetzelfde antwoord. Nogmaals u heeft 3 keer fox afgehouden. Dat is ruim 40 euro teveel. Graag correctie anders boek ik het terug. Het is niet mijn fout. Tevens vind ik dit een vreselijke vorm van communicatie ik heb zoveel mogelijk ingevuld op dit forum. Ik wil een oplossing en dat het komende maand niet weer gebeurt


Dank voor het invullen van je gegevens op je profiel, Hans! Zonder die gegevens kan ik immers hier niets opzoeken. Nu heb ik dit wel kunnen doen en heb ik het probleem gevonden. Je hebt op 11 september Fox Sports aangezet. Blijkbaar is dat niet direct actief geworden en heb je nogmaals geprobeerd het aan te zetten. En daarna nog eens. Normaal gesproken horen die extra keren dan natuurlijk niet te pakken. Maar dat is hier wel gebeurd waardoor je nu ook 3x Fox Sports in je abonnement hebt, 

 

Dat moet natuurlijk gecorrigeerd worden. Je hebt gisteren telefonisch contact gehad. Die collega heeft een melding aangemaakt voor de financiële afdeling. Die gaan er eerst voor zorgen dat die extra Fox Sports instanties uit je abonnement gaan. Zodat je inderdaad niet verder hiervoor gefactureerd wordt. Zoals ik kan zien is dat inmiddels gedaan. Vervolgens zullen zij ook zorgen voor een creditering. Je krijgt het teveel betaalde geld dan op je komende factuur terug.