Skip to main content

Deze maand wordt ineens ESPN opgevoerd á €11,73 excl BTW, terwijl deze begin januari is beëindigd waarover ik ook een bevestiging heb ontvangen

Euh, heb je misschien een abonnement via KPN Zakelijk? Omdat je zo expliciet die ex-BTW prijs noemt. Bij de consumentenafdeling (ook voor ZZP), wordt standaard geen BTW vermeld namelijk.

Forum: zakelijkforum.kpn.com
Tel. zakelijk: 0800-0403
Site zakelijk: kpn.com/zakelijk

De kpn-moderators hier kunnen niet in de administratie van zakelijke abonnementen als KPN EEN MKB.


ik heb een normaal abonnement, hebt u een telefoonnummer waar ik contact mee kan leggen


Ja. Dat is 0800-0402. Gratis nummer.


Hi @FJ Beenen, ben je er uit gekomen met 1 van mijn collega's of kan ik je nog verder helpen?

Zou je in het laatste geval, je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kijk ik even met je mee!


ik heb telefonisch een en ander uitgelegd, men gaat het uitzoeken, echter viel de spraakverbinding met de medewerker af en toe weg waardoor we uiteindelijk besloten hebben de volgende factuur af te wachten


Ah ok, laten we er dan maar van uit gaan dat het met de volgende factuur weer in orde zal zijn :slight_smile:

Mocht je er tegen die tijd toch weer vragen over hebben, dan hoor ik ze uiteraard graag!