Skip to main content
Vraag

factuur uitstellen na aangevraagde uitstel

  • December 26, 2019
  • 3 reacties
  • 199 keer bekeken

Hoi, ik heb eenmalig uitstel voor mijn factuur en ik moet betalen voor de 29e maar stel ik betaal hem de 3e krijg ik dan extra kosten of blokkade??

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

  • December 27, 2019

Hallo @Hoi22345 , je betaalt via aut.incasso toch, net als ieder ander, dan wordt het gewoon afgeschreven.

Lukt de afschrijving niet of je betaalt handmatig later dan loop je een groot risico afgesloten te worden omdat je je niet aan de gemaakte afspraken houdt.

 


RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • December 27, 2019

Een eenmalig uitstel is een afspraak. Als je je daar niet aan houdt, dan loop je het risico van blokkade én extra (heraansluiting) kosten !! En als de factuur van de nieuwe maand ook al weer klaarstaat, zal je die ws. ook meteen moeten betalen vóórdat de blokkade wordt opgeheven.


Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • December 27, 2019

Hallo @Hoi22345, welkom op het KPN forum. Lukt het een keer niet om je factuur op tijd te betalen? Je mag bij ons éénmalig de factuur een keertje later betalen. Dit kan tot maximaal een maand na de datum van de factuur. Op die datum maak je het bedrag aan ons over. Je ontvangt hiervoor een e-mail met een iDEAL-link. De afspraakdatum voor uitgestelde factuur kan niet worden uitgesteld. Helaas. Je loopt hiermee het risico dat je tijdelijk wordt geblokkeerd :(

Ps. zorg er ook altijd voor dat de automatische incasso kan worden overgeboekt. Wanneer deze wordt gestorneerd vervalt de afspraak voor de uitgestelde betaling alsnog.Â