Skip to main content

Ik zie nu dat mijn  factuurbedragen sinds te overgang van Telfort naar KPN hoger zijn.

Volgens mijn abonnement in ‘Mijn KPN’ moet dit € 55,03 per maand zijn. De maandelijkse factuurbedragen zijn echter met € 65,03 nu €10,00 hoger dan zou moeten. Ik zie nu dat de beide gratis HD-ontvangers (zie mijn KPN) a € 5,00 per stuk gewoon mee worden gefactureerd! Ik betaal dus al sinds de overgang van Telfort € 10,00 per maand teveel en zou daar graag een uitleg over krijgen. Tevens vind ik het vervelend dat ik dit hier in een forum moet melden en niet gewoon even met een medewerker over kan bellen, nergens op de site is er een telefoonnummer te vinden! 

Goedeavond beste Erik Portman. Hier het gratis bellen 0800 0402 kpn .😉👍succes 


Hoi @Erik Portman en welkom op ons forum!

Ik zag dat je jouw profiel gegevens al had ingevuld waarvoor mijn dank. Ik ben dus direct op onderzoek gegaan en heb de facturen bekeken (zowel van de Telfort periode als de huidige facturen) maar ik zie eigenlijk geen verschil. 
Jij hebt 4 tv-ontvangers waarvan 2 gratis. Dit was al bij je Telfortpakket zo en na de overgang naar KPN nog steeds het geval.  Je betaalde voor de overgang hetzelfde als na de overgang. Ik heb je per e-mail een factuur van de Telfort periode toegestuurd en van de KPN periode waarin je kunt zien dat er niets veranderd is.


 


Ik heb niets meer van je mogen vernemen @Erik Portman. Kan ik hiermee er vanuit gaan dat het inmiddels duidelijk is? Mochten er nog meer vragen zijn dan verneem ik dit uiteraard graag van je!