Skip to main content

Gisteren pluspakket geactiveerd

zie een hoop nieuwe zenders maar Family 7 staat niet in de zenderlijst terwijl die wel in het pakket zit. Als ik via de app interactieve tv kijk dan kan ik wel Family 7 bekijken. Waarom lukt het op de telefoon via de app wel maar via de tv niet?

@WvVVeenendaal 

Mogelijk staat deze zender bij de verborgen zenders.

Je kunt dit zien en wijzigen in het menu van jouw ontvanger. 


Dank voor de reactie. Ga kijken of ik dat kan vinden. Keep you posted


Lukt helaas niet

loop ook weer tegen ander bestaand probleem aan. Mijn abonnementnummer wat via tv ontvanger instellingen te zien is, is anders dan via mijn kpn app. Kan niet verder in bepaalde instellingen van de tv ontvanger omdat dan pincode is vereist. Pincode weet ik niet en reset van pincode via mijnkpn app werkt niet om dat daar een ander abonnementnummer bij staat 


Wat een raar probleem. Dit moet uitgezocht worden door een moderator.

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Zet dat andere klantnummer dan in het veld opmerkingen. Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is


@Noordzee 

done


Hallo @WvVVeenendaal , heb je deze ontvanger al lang of is die recent geleverd/vervangen?

Begin deze maand is er nl. een probleem vastgesteld met niet goed geïnitialiseerde ontvangers, waardoor het abonnementsnummer van de “vorige” gebruiker niet verwijderd werd. Het zou niet meer moeten voorkomen, maar misschien is er één tussendoor geglipt.


@RBxx 

ontvanger is van 2012, levering vanaf start abonnement


OK, dus niet. Dan wordt het wachten op een KPN moderator voor een oplossing.


@kpn. Jullie pakken dit op ?


Er komt hier vanzelf een moderator langs. Vanwege de drukte kan dit een paar dagen duren. 


Hoi, je kunt het enige juiste ITV-abonneenummer zien in je MijnKPN account.

Dan weten we zeker welke onjuist is. Die in je app/laptop of die in je ontvanger.
A.d.h. hiervan ga ik de KPN moderators met de juiste info inlichten opdat dit snel gecorrigeerd kan worden.

Na inloggen op je MijnKPN account: Producten → Thuis → Informatie & Instellingen (onder Abonnementsgegevens)

OVERIGENS. Een ontvanger van 2012 lijkt me nog een Motorola 1853. Deze is zwaar verouderd. En kan omgeruild. Echter, als het abonneenummer daarin tóch niet het jouwe is werkt die tool (ook) niet. kpn.com/omruilen


Het abonnementsnummer wat in mijn profiel staat is wat ik in de app zie bij MijnKPN account. 
 

En inderdaad een Motorola ontvanger staat hier

 


Dat staat ie dus al jaren op verkeerde abonneenummer.

Lukt het wel om 'm om te ruilen via kpn.com/omruilen?


Moment. Ga het testen


Dat lukt idd niet

onze meting treft geen aangesloten tv ontvangers aan


Ik ga bericht sturen aan het team. Kan wel zijn dat ze vandaag niet meer (kunnen) reageren hier.


Dank je ! Ik zie wel wanneer ze reageren


@WvVVeenendaal 

Nog vergeten… heb je voor de hulp van de KPN moderator al het forumprofiel met je gegevens ingevuld? Daarmee geef je toestemming dat de mod in je admingegevens kan/mag.

Zet je gegevens als naam, adres e.d. niet hier, alleen in het forumprofiel!


@PeterG  ja gedaan. Had @Noordzee vanmorgen ook aangegeven. Tnx voor de hulp!

 


HI iedereen.

Natuurlijk pak ik dit op. Dank Peter en Noordzee voor al het werk dat jullie al hebben gedaan hier. 

@WvVVeenendaal Zou ik van jou ook nog het serienummer mogen hebben van de ontvanger? Staat aan de onderkant. De laatste 4 cijfers is ook prima, die mag je gewoon hier plaatsen. Dan kan ik het zo loskoppelen zodat jij weer aan kunt melden met je eigen account. Erg slordig dit, waarvoor mijn excuses. 


Het is wel nog een Motorola, Alex_P

Maar ja. Als WvVVeenendaal deze vervolgens met zijn eigen abo-nr en pin heeft aangemeld zou de omruiltool ook moeten werken. Indien WvVV deze al wil omruilen of gewoon wachten op de e-mail met het verzoek.


Het is wel nog een Motorola, Alex_P

Maar ja. Als WvVVeenendaal deze vervolgens met zijn eigen abo-nr en pin heeft aangemeld zou de omruiltool ook moeten werken. Indien WvVV deze al wil omruilen of gewoon wachten op de e-mail met het verzoek.

Dit klopt helemaal. Als hij eenmaal is gekoppeld aan zijn account zal de online tool hem ook herkennen en zal hij het om kunnen ruilen voor een nieuwe. 


Serienummer 1812779542


Dankjewel. Zojuist met elkaar gebeld, maar voor de meelezers hier ook een update. Omdat W maar 1 ontvanger heeft en deze niet gekoppeld is bij ons kon ik het zelf helaas niet omzetten. Gezien dat deze ontvanger toch omgeruild kon worden omdat het een oudere was heb ik nu een nieuwe opgestuurd. 

@WvVVeenendaal Laat je ons nog even weten of het met de nieuwe wel goed werkt en of je alle zenders goed ziet? 

 


Jazeker. Zodra nieuwe ontvanger binnen is zal ik hem installeren en jullie laten weten of alle zenders uit plus pakket te bekijken zijn. Tnx voor nu