Skip to main content
Beantwoord

Favoriete apps sorteren lukt niet

• 14 maart 2025
  • 9 reacties
  • 57 keer bekeken

ArnoK
Helper
Forum|alt.badge.img

Wanneer wordt het probleem van het niet kunnen sorteren van favoriete apps, eindelijk eens opgelost? Heeft dit bijzonder irritante probleem wel prioriteit?

Beste antwoord door Remco van KPN

Hoi Arno! Ik heb zelf nog eens zitten spelen met deze instelling en het werkt bij vlekkeloos. Ik hanteer zelf de volgende stappen:

1. Ik ga naar Apps
  2. Selecteer sorteer jouw favoriete apps
  3. Ik ga met de pijltjes richting de app die ik wil ver plaatsen en druk dan op OK
  4. Verplaats de App met de pijltjes en druk op OK
  5. Selecteer opslaan.

Dit werkt dus niet goed voor jou? Je hebt een KPN TV+ ontvanger in gebruik met de laatste software?

Bekijk origineel

9 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+16
  • Superuser
  • 8295 reacties
  • 14 maart 2025

Beste ​@ArnoK , wat gaat er niet goed dan? Bij mij werkt het gewoon goed.

Krijg je een bepaalde (fout)melding als je een app van plaats wilt wisselen?

ArnoK
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • 42 reacties
  • 14 maart 2025

Ik kan een app aantikken om te verplaatsen, maar er gebeurt niks. Als ik m’n favorieten nu wil ordenen, moet ik allemaal uitzetten en in de gewenste volgorde weer aanzetten.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15
  • Moderator
  • 6916 reacties
  • Antwoord
  • 17 maart 2025

Hoi Arno! Ik heb zelf nog eens zitten spelen met deze instelling en het werkt bij vlekkeloos. Ik hanteer zelf de volgende stappen:

1. Ik ga naar Apps
  2. Selecteer sorteer jouw favoriete apps
  3. Ik ga met de pijltjes richting de app die ik wil ver plaatsen en druk dan op OK
  4. Verplaats de App met de pijltjes en druk op OK
  5. Selecteer opslaan.

Dit werkt dus niet goed voor jou? Je hebt een KPN TV+ ontvanger in gebruik met de laatste software?

FamvDijk
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • 62 reacties
  • 17 maart 2025

Dit probleem is er al heel lang! (ca. 1 jaar)

Ik heb 2 tv+ kastjes.
Op de ene werkt het gewoon en op de ander niet.

Draaien allebei altijd dezelfde software.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15
  • Moderator
  • 6916 reacties
  • 18 maart 2025

Ik heb even navraag gedaan intern en dit lijkt voor sommige mensen toch nog te spelen. Ik koppel de feedback terug!

Forum|alt.badge.img+1
  • Slimmerik
  • 84 reacties
  • 22 maart 2025

@FamvDijk  Wat een workaround is die bij mij werkt is om apps uit je favorieten te verwijderen en daarna opnieuw toe te voegen (één voor één) in de volgorde die je wenst. De eerst toegevoegde app verschijnt dan als eerste (links) in de lijst. 

PeterG
Superuser
  • 61066 reacties
  • 22 maart 2025

Ik heb het al helemaal opgegeven. Ik kan al sinds eind oktober 2023 m'n apps niet meer sorteren. Echt sneu.

Forum|alt.badge.img+1
  • Slimmerik
  • 84 reacties
  • 24 maart 2025

Hoi ​@PeterG 

Bij mij werkt het regulier sorteren dus ook niet, maar het verwijderen van alle apps uit de favorietenlijst en daarma opnieuw toevoegen in volgorde die je wil (van links naar rechts) door opnieuw te selecteren, dus wel. Misschien bij jou ook?

FamvDijk
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • 62 reacties
  • 24 maart 2025
Danielthuis schreef:

@FamvDijk  Wat een workaround is die bij mij werkt is om apps uit je favorieten te verwijderen en daarna opnieuw toe te voegen (één voor één) in de volgorde die je wenst. De eerst toegevoegde app verschijnt dan als eerste (links) in de lijst. 

Zo doe ik het ook inderdaad...Maar wat ​@PeterG al aangeeft, Is toch echt te sneu dit!

*