Skip to main content

Het eerste topic over FAVORIETEN instellen begon ergens in 2012 we zijn nu bijna aangekomen in 2021,

 

  • aan de telefoon doen ze net alsof u de 1e bent die hierover begint, huh ik weet van niks?
  • ze sturen u gewoon weg met Sorry, kunnen we niks aan doen, maar we maken een notitie

Ik vermoed steeds meer dat het team van KPN uit laag geschoolde / opgeleide maar vooral luie werknemers bestaat is mijn ervaring als ik het zo bekijk.,

 

Vooral Het KPN Developer team, bestaat hoogstwaarschijnlijk uit een team luie laag geschoolde donders, maken enorm veel fouten door alle zenders door elkaar gooien in onchronologische volgorde die niet eens weten hoe ze favorieten zo moeten programmeren dat de kijker ZELF kan bepalen in welke volgorde hij of zij de favorieten willen hebben, Uiteraard liggen ze daar vast helemaal van in een deuk, terwijl een oud vrouwtje niet eens (zelfs niet met behulp) simpel gebruiksvriendelijk haar favorieten kan instellen. Nee ze moet alle zenders die ze niet wil zien verbergen >_< en als ze bij RADIO uitkomt moet ze terug zappen naar de zenders zoals wij allemaal moeten.

 

Zo begint HD pas bij 600 als je favoriet kanaal NLD1 instelt op 1 zal hij de eerste zender op afstand bediening in bereik van 600 als 1e zender plaatsen. (na rtl8 heb je ineens RADIO)

KPN zegt: Jammer voor u maar wij hebben NIET de NERD optie en NERD Kennis om onze leden zelf lekker te mogen laten bepalen hoe zij hun favoriete volgorde mogen instellen en indelen.  onze onduidelijke en onlogische zender volgorde moet u maar accepteren.

 

- Mensen doe het NIET als u zelf wilt bepalen welke zenders waar komen te staan!
- Mensen doe het NIET als u Voor VIDEOLAND apart  wilt betalen (als u al een abonnement heeft)

 

Uiteraard zijn er ook Positieve Punten van KPN:  Prima WIFI Internet!. (ook al konden ze mij niet eens bekabeld aansluiten)

 

//Richard

 

Admin: alle posts samengevoegd in eigen topic

Beste

Hoi,
Ben net overgestapt van Ziggo naar KPN en wil graag weten of en wanneer ik zelf mijn zender volgorde kan gaan bepalen. Vond dit een hele fijne optie bij Ziggo...

 

Precies, ik heb nu al spijt van KPN, overgestapt weekje geleden en alleen maar ellende,

 

1e blunder kpn, had mijn email adres verkeerd, niks kwam aan

2e blunder kpn, nu moest bestelling annuleren omdat naam fout was, en veranderde het email adres.

3e blunder, nadat mn email juist was, bleek mijn achternaam verkeerd gespeld, wederom annulering van abonnement/bestelling,

4e blunder,  kpn bleek het SPORT pakket te hebben toegevoegd zonder dat ik er om had gevraagd, heb ook niets met sport.

 

5e blunder: Monteur kon GEEN modem aansluiten 1 hoog, en deed dit in de meterkast, mijn internet moet nu via WIFI en kan alleen via de wifi booster in de meterkast, ik moest een INTERNET hub kopen om bedraad internet (wat sneller is) te kunnen gebruiken in mn woonkamer, nu heeft de wifi booster mn vaste internet kabel in gebruik.

 

En dan komt de 6e blunder van KPN,  Na eindelijk overgestapt te zijn, wilde ik (NET ALS BIJ ZIGGO) mijn favorieten in gaan stellen, maar wat blijkt?  de HD kanalen (glas) zitten ergens in de 600 pas en na HD krijg je… RADIO??? ben je lekker aan t zappen en dan krijg je radio ineens, dus bij zenders alle radio UITGEZET.

 

Waarom heeft KPN niet gedacht aan het kunnen aanpassen van de VOLGORDE van je favoriete zenders?  Want als ik 1 tm 8 zenders uitschakel en  NLD 1 HD (GLAS) 600tig  op 1e plek zet en dan de rest, blijft de TV in de 600 , wat inhoud dat knopje 1 van de afstand bediening gaat zoeken naar favorieten die t DICHTS bij 001 staat hij herkend dat niet en pakt als 1e zender bijvoorbeeld Rtl Z! 

 

  • 1 moet gewoon  = NLD1  HD  (001) zijn!
  • Daarnaast staat SBS9 ineens ergens in de 100  waarom niet gewoon na RTL8??
  • Ook alle muziek kanalen staan door elkaar?  TV538, MTV, etc
  • WHY THE...MOET je apart abonneren op videoland BIJ KPN (terwijl je een AL een ABONNEMENT HEBT en eigenlijk alleen maar hoeft in te loggen??)

 

Ik snap niet dat KPN na al deze blunders nog steeds bovenaan de lijst van beste providers staat, Doe ons allemaal 1 lol en laat de KPN abonnees lekker zelf hun eigen favorieten indelen en zelf de favoriete volgorde bepalen please. (of is de kpn IT Developer team afdeling te lui voor een softwarematige aanpassing?)

 

Hoop maar dat ze er uberhaubt aandacht aan besteden, een software aanpassing om zelf favorieten te kunnen instellen en indelen was voor ZIGGO ook geen enkel probleem.

 

Fijne feestdagen.

 

Richard Ouwerkerk

 

 

 

 


Goedenavond @HMKamps!
Het is helaas niet mogelijk om de zender volgorde te bepalen.
Je kan wel een lijst maken met je favoriete zenders waarbij je andere zenders weg laat maar deze zullen altijd op dezelfde volgorde staan.

 

Duidelijk KPN is gewoon te lui


Hoi,
Ben net overgestapt van Ziggo naar KPN en wil graag weten of en wanneer ik zelf mijn zender volgorde kan gaan bepalen. Vond dit een hele fijne optie bij Ziggo...

 

Als ik had geweten dat KPN alleen maar uit luie donders bestond was ik NOOIT overgestapt naar KPN van mn vertrouwde ziggo waar ik alleen onstabiel internet had, ik ga denk ik maar een boze recensie schrijven als columnist.


Af en toe komt dit onderwerp weer ter sprake. Blijkbaar is er weinig belangstelling voor. Zelf heb ik er ook helemaal niks mee. En misschien voortaan een beetje vooronderzoek doen voor je overstapt. Bespaart je een teleurstelling.


Hoi @denvug_ams, dankjewel voor je vraag! Op dit moment is daar niets over bekend. Ik verwacht daarom helaas niet dat dit in de nabije toekomst mogelijk zal worden.


 kpn bestaat gewoon dus uit luie .***


@Uberschei aub uit met je gezever. Dit is een topic van 6 jaar geleden!!!

@Uberschei aub uit met je gezever. Dit is een topic van 6 jaar geleden!!!

 

Geloof me mensen dit heeft allemaal geen zin!

 

  • aan de telefoon doen ze net alsof u de 1e bent die hierover begint
  • ze sturen u gewoon weg met Sorry, kunnen we niks aan doen

In feite, zijn het laag geschoolde / opgeleide maar vooral luie werknemers,

 

Het KPN Developer team, bestaat hoogstwaarschijnlijk uit een team luie laag geschoolde donders, maken enorm veel fouten door alle zenders door elkaar gooien in onchronologische volgorde die niet eens weten hoe ze favorieten zo moeten programmeren dat de kijker ZELF kan bepalen in welke volgorde hij of zij de favorieten willen hebben, Uiteraard liggen ze daar vast helemaal van in een deuk, terwijl een oud vrouwtje niet eens (zelfs niet met behulp) simpel gebruiksvriendelijk haar favorieten kan instellen. Nee ze moet alle zenders die ze niet wil zien verbergen >_< en als ze bij RADIO uitkomt moet ze terug zappen naar de zenders zoals wij allemaal moeten.

 

Zo begint HD pas bij 600 als je favoriet kanaal NLD1 instelt op 1 zal hij de eerste zender op afstand bediening in bereik van 600 als 1e zender plaatsen. (na rtl8 heb je ineens RADIO)

KPN zegt: Jammer voor u maar wij hebben NIET de NERD optie en NERD Kennis om onze leden zelf lekker te mogen laten bepalen hoe zij hun favoriete volgorde mogen instellen en indelen.  onze onduidelijke en onlogische zender volgorde moet u maar accepteren.

 

- Mensen doe het NIET als u zelf wilt bepalen welke zenders waar komen te staan!
- Mensen doe het NIET als u Voor VIDEOLAND apart  wilt betalen (als u al een abonnement heeft)

 

Uiteraard zijn er ook Positieve Punten van KPN:  Prima WIFI Internet!. (ook al konden ze mij niet eens bekabeld aansluiten)

 

//Richard


@Uber schei aub uit met je gezever. Dit is een topic van 6 jaar geleden!!!


@Uberschei aub uit met je gezever. Dit is een topic van 6 jaar geleden!!!

 

Ken je nagaan, zelfs bij de 2020 forum topics hierover luisteren ze niet. en speelt het na 11 jaar nog steeds.


Beste Joop,

Het is op dit moment nog niet mogelijk om een andere zenderindeling te kiezen. Het is nog niet bekend of dit in de toekomst gaat veranderen.

Met vriendelijke groet,

Joran
 

 

Kortom..>TE LUI


Nee er is weinig belangstelling voor. Zelf vind ik het ook echt onzin.


Je begint nu knap irritant te worden. Dit heb je nu al 4 keer geroepen het afgelopen uur. er zal wel weinig belangstelling voor zijn. Van mij hoeft het ook niet.


Je begint nu knap irritant te worden. Dit heb je nu al 4 keer geroepen het afgelopen uur. er zal wel weinig belangstelling voor zijn. Van mij hoeft het ook niet.

Mooi dat 't kan hé 🙂 je reageer zelf steeds 🤣🤣🤣


Klopt ik dacht namelijk dat je wat verward was. Daar lijkt het namelijk op.


Ja het is echt van de zotte dat je op een satalietantenne uit 1990 gewoon al zelf je eigen zender indeling kon maken, maar in het dus duidelijk niet “Interactieve” tv vehikel van KPN niet. 

Nog is het zotter dat er mensen zijn voor wie dit onbekend is. Die hebben blijkbaar nooit iets anders gezien dan KPN maar geven wel hun oordeel.


Ja zot he, maar die schotel kun je nog steeds afsluiten hoor, het bestaat nog.😁😁

En ik heb Ziggo gehad, nou ja was toen nog UPC, drama om steeds de boel weer in te stellen en slechte internet verbinding.

Overgestap op Telfort DSL internet en een schotel van Canaal Digitaal, net zoveel ellende met TV, dus blij dat ik na 1.5 jaar kon verhuizen naar een glasvezel gebied, na Telfort naar TM, weer drama nu KPN en alles werkt prima, van mij hoeven die zenders ook niet anders ingedeeld, prima zo.


Ja zot he, maar die schotel kun je nog steeds afsluiten hoor, het bestaat nog.😁😁

En ik heb Ziggo gehad, nou ja was toen nog UPC, drama om steeds de boel weer in te stellen en slechte internet verbinding.

Overgestap op Telfort DSL internet en een schotel van Canaal Digitaal, net zoveel ellende met TV, dus blij dat ik na 1.5 jaar kon verhuizen naar een glasvezel gebied, na Telfort naar TM, weer drama nu KPN en alles werkt prima, van mij hoeven die zenders ook niet anders ingedeeld, prima zo.

Okay curious.. Hoe heeft u de kanalen/zenders ingedeeld? Ga je voor HD kanalen ook helemaal naar 600?  als ik de niet HD kanalen blokkeer/verberg dan herkent ie nr 1 op de afstandsbediening niet eens meer., en videoland kan alleen online tenzij je weer een extra abonnement afsluit apart bij kpn.. Wat een schwanzkoek onzin is dat. Als je videoland al hebt moet dat gewoon beschikbaar zijn bij kanaal videoland of de app videoland op tv.

 

Is gewoon laksheid en luiheid. Van kpn


Nee hoor, HD zenders beginnen bij KPN gewoon op 1, vanaf 600 zijn de HD glas zenders en ik zie geen verschil in kwaliteit dus kom daar nooit, sterker nog heb ze verborgen gezet, heb sowieso maar weinig zenders waar ik naar kijk, heb meer dan de helft verborgen, ben getrouwd met mijn vrouw, en niet verliefd op de TV, ben een selectieve kijker.

En hoezo moet videoland beschikbaar zijn via KPN, jij wilt dat, kijk eens bij de concurrentie, T-Mobile heeft bijvoorbeeld helemaal niks van apps voor derden en daar betaal je 50% meer voor het kale TV gedeelte.

 

Maar het is kerstavond, is toch geen tijd voor zuurpruimerij *****

 

Admin: deels verwijderd, voegt niets toe.


Nee hoor geen zuurpruimen met kerst avond. *****

 

Admin: deels verwijderd, voegt niets toe. 


Laten we het wel on topic houden. Vandaar dat ik ook het een en ander weg heb gehaald. Voegt niets toe. 


Zou een programmeerbare afstandsbediening hier iets kunnen betekenen ?

NB, dit is een vd redenen waarom ik zelf geen itv gebruik en ik zie het itv (van kpn) als een eenvoudig zoals het is systeem (as-is) voor de “gewone” gebruiker (wat de definitie daar van dan ook is). Ik ondersteun diverse gebruikers van itv in mijn omgeving, zonder uitzondering ouderen en/of “niet technisch aangelegd” en die zijn er zeer tevreden mee, dus dat laat ik mooi zo :-)

NB 2, zou een andere televisie dienst via internet een oplossing zijn ?