Skip to main content
Beantwoord

Feature request: Ondersteuning split-screen mode door iTV app

  • May 23, 2020
  • 8 reacties
  • 930 keer bekeken

wjb
Wijsgeer

 

Beste antwoord door Natasja

Mannen, ik heb een reactie vanuit de organisatie: “Beetje cliché antwoord, maar niet minder waar 😉: we nemen het mee in de verdere ontwikkeling. Met picture-in-picture hebben we al een eerste stap gezet in het kunnen blijven gebruiken van de tablet terwijl je tv kijk. Split screen zou hier een mooie volgende stap in zijn.”

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • May 23, 2020

Goed plan ik stem voor.


wjb
Wijsgeer
  • Auteur
  • May 25, 2020

Ik heb op mijn tablet de bij de developer opties de optie "Formaat activiteiten geforceerd aanpasbaar maken" aan gezet. Daarmee kan de iTV app ook in split-screen mode draaien. :wink:

Het is dus een zeer eenvoudige aanpassing voor KPN om de iTV app geschikt te maken voor split-screen gebruik. Één optie in het manifest van de app aanpassen en klaar is Kees.

Daarnaast zijn er een paar cosmetische verbeteringen mogelijk maar dat mag de pret niet drukken.

 

Om de developers opties aan te zetten op een Android telefoon of tablet moet je een aantal keren op het buildlnummer klikken.

 


Natasja
Topper
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud Moderator
  • May 30, 2020

Hallo @wjb en @Frank3523, ik heb jullie wens kenbaar gemaakt bij het ontwikkelteam en gevraagd of dit iets is wat op de planning staat voor toekomstige updates. :slight_smile:


Natasja
Topper
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • June 2, 2020

Mannen, ik heb een reactie vanuit de organisatie: “Beetje cliché antwoord, maar niet minder waar 😉: we nemen het mee in de verdere ontwikkeling. Met picture-in-picture hebben we al een eerste stap gezet in het kunnen blijven gebruiken van de tablet terwijl je tv kijk. Split screen zou hier een mooie volgende stap in zijn.”


wjb
Wijsgeer
  • Auteur
  • June 2, 2020

Goed te horen dat ze het mee zullen nemen in de ontwikkeling.

Misschien dat je ze nog door kunt geven dat het het aanpassen van enkele settings in het manifest van de app al voldoende is en dat de benodigde inspanning om dit te realiseren dus nagenoeg nul zal zijn.


Natasja
Topper
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud Moderator
  • June 3, 2020

Yes, is doorgegeven. Ik heb de link naar het topic tevens meegestuurd, dus dat komt vast goed. :wink:


  • Nieuwkomer
  • June 23, 2021

Ik lees net wel heel laat boven staande… 

Hoe staat het hier nu mee?

 


wjb
Wijsgeer
  • Auteur
  • June 24, 2021

Zoals we wel vaker zien komen dergelijke verzoeken onderaan de to-do list en blijven daar vaak hangen omdat er telkens andere zaken "belangrijker" zijn.

Één ding vind ik in ieder geval veel belangrijker als we het over de iTV app hebben en dat is dat opnames van HD-"Glas" zenders teruggekeken kunnen gaan worden in de app want doordat dat nog steeds niet mogelijk is kan ik al jaren 95% van onze opnames niet terugkijken in de app.