Skip to main content
Vraag

Feature verzoek TV+ software 1.234.4

• August 18, 2026
  • 3 reacties
  • 56 keer bekeken

Len B
Slimmerik

Algemeen . . . . . !

Starten van opname in goede kleuren.

Het wissen van opname deze ook werkelijk wissen , niet pas na Opgeslagen te hebben verlaten.

Na wissen opname met OK-knop terug naar goede plek in lijst , NIEt naar de laatste opname.

Vooruitspoelen met 10. sec-knop geen pictures gebruiken zoals bij vooruitspoelen.

Niet meer bij 3-4 x 10 sec. vooruitspoelen opname beeld en geluid door laten lopen.

Opnamelijst altijd starten met ingestelde , nieuwste eerst dan ook nieuwste eerst.

Altijd opname-logo zichtbaar vermelden in EPG.

Na plannen van een opname niet meer de EPG 2-2½ uur terug laten springen.

Minder minder minder resets !

✚ . . . . . . . ; !

3 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Bedankt voor je feedback ​@Len B, deze had juist wel mooi gepast in deze product update. Ik neem hem in ieder geval mee.

Len B
Slimmerik
  • Auteur
  • Slimmerik
  • August 19, 2026

Bedankt voor je feedback ​@Len B, deze had juist wel mooi gepast in deze product update. Ik neem hem in ieder geval mee.

Thanks ​@Thomas van KPN.

PS.   -Ik heb al diverse keren meegemaakt dat een reactie van mij door EEN moderator onder een andere [naam]topic werd geplaatst , vandaar dus.

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • August 19, 2026

​@Thomas van KPN  Horen deze featureverzoeken van ​@Len B niet prima thuis in het feature-request-topic dat al bestaat? Ik bedoel deze: 

Â